sobota, 24 sierpnia 2013

farbujemy ^^

siemka, rano zamowilam sobie, ba dum ! jednak niebieskie maxiki, w sumie to podjełam taka decyzje tuż przed zamowieniem , bo różowe podobaly mi sie ciutke bardziej , ale jednak mniej pasują do tego co mam w szafie ;p mam nadzieje ze bedzie dobry rozmiar i ani nie beda za duze , ani nie bedą nie cisnąć xp spisalam sobie co musze kupic do sq , w sensie ze zeszyty, dlugopisy itd. Farbowałam włosy, kupilam na poczatku wakacji 2 farby , a i tak okazalo sie byc tego za malo, przyszła do mnie na chwile Weru z Kubą , a ja wyszłam sobie na podwórko z recznikiem i farbą na gowie xp Kolor mam taki w sumie nieokreslony, miał wyjść ciemny blond , a wyszło coś takiego dziwnego, że mam jasny/ciemny blond/ rudy , no ale wydaje mi sie ze nie jest zle, i chyba nie widac takiej różnicy skoro tato z babcią nie zauważyli , ale ja czuje sie jak w peruce xp Miałam tez ogarnac pokoj, ale cos mi to wylecialo z glowy, a teraz to mi sie juz nie chce ;P
Jutro rano rodzice jada na kajaki, ja tez juz mam plany ^^ licze tylko na to ze "strasznie" nie będzie :P

Koloru i tak nie widać takiego jaki naprawdę jest.
Kocham te jej oczy *.* xd


12 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszły Ci te włoski, bardzo mi się podoba *.*
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor masz świetny włosów!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka czadowa rybka haha :D
    czeko-holiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no no, włoski czadowe są ;d
    a oczka ryby powalają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieskie <33 o bardzo ładne te włosy :] a ta rybkaa <33
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już zaobserwowałam :) CZekam na kolejne posty :P

    http://ocenategocowartozobaczycevaluation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek :)

    Biorę udział w konkursie. Pomożesz mi poprzez oddanie głosy? Dla Ciebie to tylko minuta a dla mnie wielka radość :) Szczegóły na moim blogu http://moniaaa-blogs.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. masz śliczne włosy :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.