poniedziałek, 26 sierpnia 2013

agresor xP

Hejka, niedziela minęła fajnie w towarzystwie Weru i Kuby wiecej na ten temat nie bedze sie rozpisywac xP Wieczorem dość szybko zaczelam robic sie spiaca, ale nie zdazylam usnąć , bo przyjechali rodzice ze znajomymi i ich psem, Wackiem xD Tofi zaczal rzucać sie na tego psa i musialam go trzymac na rekach, agresor mały ♥ xp Rodzice na kajakach mieli mala wywrotke i mamie zalał sie telefon, to dałam jej mój stary ;D
Dzisiaj umyłam psa i w sumie reszte dnia siedze przed tv i nie robie nic pożytecznego xP Przedchwila przyszla mi paczka z białą i różową gumą na telefon ^^
Zastanawialam sie na co teraz moge zbierac kase, poprostu jak mam jakis cel łatwiej jest mi odłożyć, i zastanawiam sie narazie miedzy głośnikami do komputera, a obiektywem, jesli chodzi o obiektyw to bede musiala troche pogadac z ludzmi/poczytac bo jestem w tym temacie 'zielona' xP
Zaczyna mnie juz dobijac fakty ze za 6 dni wracam do szkoly, klasy , sprawdzianów i wstawania przed 7 rano. Ciezko bedzie sie przyzwyczaic biorac pod uwage to, ze teraz wstaje o 12 i nie robie kompletnie nic xd



13 komentarzy:

  1. To twój pies? Bardzo ładny :)

    Biorę udział w konkursie. Potrzebne są mi głosy. Pomożesz? Dla Ciebie to chwila, a dla mnie wielka radość? Szczegóły u mnie na blogu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny psiak :) ty o 7 będziesz wstawać, a ja o 6 ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz super pieska:) ja mimo, że już szkołę skończyłam nie znoszę września tak mi zostało z lat szkolnych :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy <3 Imię ma śmieszne xD
    Pokaż te gumki na telefon ;3
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak <3 .Też nie mam ochoty wstawać do szkoły :( , obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny piesek!:) Super blog!

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/23.html

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy psiak:)
    obserwuje, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.