czwartek, 11 lipca 2013

zgoda juz jest ^^

Siemka, wczoraj wieczorem wrocili rodzicre, gadalam juz z nimi o remoncie i napewno mi dołożą, i na pewno tez wymieniona bedzie podloga , ale nie na panele tylko na jakis gumolit xd czyli to co mam tetaz tylko jakis inny wzor^^ mama zgodzila się juz w 100% na przyjazd Rolo i Ady, przyjada do mnie 30 na tydzien, pozniej ich mama przyjedzie po nasza trójkę i ja tez spedze tam tydzien *.* juz nie moge sie doczekac ; d
Dzisiaj juz o 7 przyjechala do mhie Natalia, gralysmy z 3 godziny w logo quiz xd padla mi bateria w telefonie to wzielam sie za sprzatanie xd ogarnelam sobie pokoj i akwarium. Zaczelam przygotowywac pokoj, czyli sciaglam zdjecia ze scian, mase mocujaca standardowi zostala na scianie, zostalo mi jeszcze 1/4 napisu do ściągnięcia xd zrobilysmy koktajl truskawkowy i jagodowy, mniam ^^ ogarnelysmy 2 komedie i nie mam pojecia jak sie nazywaly bo ja tak zapisuje filmy na kompie ze pozniej nie wiem co to xd wieczorem gralysmy w jakies gry :p
Jakby byly tu jakies bledy to przepraszam, ale pisze na komie i niewygodnie sie to poprawia :p







7 komentarzy:

  1. no to super:D udanego pobytu!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. koktajl truskawkowy mmmmm uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!

    Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award :)

    Szczegóły na moim blogu:
    http://mystories2510.blogspot.com/

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda jednak ze nie panele

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm koktajl:D ładniutkie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. koktajl ♥
    śliczne zdjęcia :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.