środa, 3 lipca 2013

wróciłam..

Hejka , wczoraj wyjechala polowa turnusu , plakalam chyba z 4 godziny , a oczy mam do teraz spuchniete.. ogolnie to mam smuta, znowu tyle zajebistych ludzi sie zjechalo , bylo sie z nimi miesiac i lipa bo wszyscy sie juz i tak nie zobaczymy..

Wrocilam sobie do domu, wkoncu moje wlosu zaczely sie robic "moje", normalna woda, duzo roznych odzywek i siano powoli znika ;>   Od dzisiaj posty juz powinnam dodawac w miare czesto, musze tez ponadrabiac komentowanie waszych blogow, bo tego mi brakowalo, a tam nie bylo na to czasu. Jakis czas temu byla burza i spalilo mi jeden router i teraz nie mam zasiegu u mnie w pokoju xD Akwarium mam tak zaglonione ze nie wiem jak ja je teraz domyje xd

Zaczely sie wakacje i planuje napisac liste co chce zrobic, napewno znajdzie sie tam malowanie pokoju, farbowanie wlosow i wyjazd do Legnicy *.* Jutro chyba pojde z psem do weterynarza, trzeba go zaszczepić  i musze tez odebrac świadectwo, w sumie to zalezy o ktorej wstane , bo jak bede spala do 14 to najprawdopodobniej nie bedzie mi sie chcialo juz isc  xD












27 komentarzy:

  1. Zal, zal, ze sie juz nie spotkacie, ale pewnie wymieniliscie sie kontaktami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jest smutno, że coś się skończyło. Ale pewnie macie swoje numery :)
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. :)
    Nie smuć się, jeżeli wzięłaś od nich jakiś numer kontaktowy na pewno nie stracicie ze sobą kontaktu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia ;3
    również obserwuje, ps. obserwuje także na bloglovin i liczę na rewanż :P
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + dziękuję za obserwację i zapraszam do obserwowania na bloglovin, gdyż obecne niedługo zostaną zlikwidowane :)

      Usuń
  6. fajne zdjęcia :)
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage www.facebook.com/dominikalicious
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Może jeszcze się kiedyś spotkacie :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia ! ;))

    http://bloondii-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze jest smutno jak coś sie kończy . A na jaki chcesz włosy pofarbować? Obserwuję na bloggerze i bloglovin, licze na to samo;*
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chce przyciemnić z jasnego blondu na trochę ciemniejszy ^^

      Usuń
  10. Świetna zdjęcia :)

    lapkawgore.blogspot.com

    PS: Na pewno w te wakacje jeszcze porozmawiacie :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia . Również chcę zafarbować włosy ;D . Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!
    Pewnie, że obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :)))
    Jakiego używasz aparatu?





    http://dusia-dusiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja będę farbować końcówki ;)

    Zapraszam do mnie - tina-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia ;o *.*

    swiat-wedlug-wikii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Musisz miec dobry aparat :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja farbowałam i żadnego efektu nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia :)

    `` obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Farbowanie włosów w wakacje zawsze spoko. :)


    http://xcvzbv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.