czwartek, 25 lipca 2013

remont, prawie koniec.

Siemka, przez ostatnie 2 dni mialam sobie remoncik ^^ teraz mam pokoj bialo-brazowy i z fototapeta xD ogolnie ta tapeta to jest masakra, spodziewalam sie ze nie bedzie latwo jej przykleic , ale nie za tak xd ale efekt jest fajny i to sie liczy teraz ;D zdjecia wstawie tu chyba w nastepnym poscie , bo nie mam jeszcze tak do konca wykonczonego, musze jeszcze wniesc akwarium i ogarnac karnisz , a mama uszyc mi firanki ;d jesli chodzi o te moje buty to chyba kupie je sobie sama, bo rodzice stwierdzili ze albo buty albo nowa lampa i obrazy na ściane + jakies dodatki z pepco ( ostatnio widzialam tam kilka drobiazgow , ktore bd mi pasowaly) , i wyniesie mnie to taniej , tym bardziej ze jak pomecze sie troszke z pajakami i pajęczynami myjac okna w piwnicy to zarobie :D a sa tam tylko 4 male , to nie jest źle ;)  dzisiaj wieczorem robilam taki jakby wosk do depilacji z miodu, cukru, cytryny i wody. myslalam ze cos mi nie wyszlo bo nie chcialo zgestniec , ale i tak przelalam to do sloika, zaczelam myc garnek i tu bam, troche kaplo mi na zlew i tak szybko ztwardnialo ze nie umialam tego domyc xd Jutro zaczne sprzatac pietro, moze wynegociuje z bratem ze ja mu w piatek posprzatam w pokoju a on umyje mi podloge , bo ja nie umiem xP







10 komentarzy:

  1. śliczne te kwiatuszki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam w pokoju fototapetę i była po prostu masakra z jej naklejaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana zmien kolor czcionki bo trudno się czyta :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Twój pokój musi wyglądać super, czekam na kolejny post :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O, u mnie też trwa remont. A jak jest potem z usuwaniem takiej fototapety? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yy.. tego to jeszcze nie wiem xD ale wydaję mi się, że łatwo nie jest ;P

      Usuń
  7. świetny blog ;)

    pozdrawiam i obserwuję
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie fajnie to teraz wyglada :)

    PS. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Blog Award

    http://everything-can-be-colored.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na zdjęcie pokoju. Świetny zdjecia i blog. Obserwuje
    kocham-to-5.blogspot com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.