środa, 10 lipca 2013

plany na pokój.

Siemka, dzisiaj zrobie posta o tym co chcialabym zmienic w swoim pokoju. Ogolnie mam 2 pomysly jesli chodzi o pomalowanie scian i nie mam pojecia ktory mam wybrac bo podobaja mi sie obydwa xD

1. pierwszy motyw to jasno rózowe ściany            2. drugi motyw to 2 ściany czekoladowe i 2 białe



Ogonie chce okleic swoje meble na bialy matowy kolor, na długą ściane czarno-białą  fototapete z mostem.
Chciałabym tez pozbyc sie mojej podlogi, bo aktualnie jest to taka panelo-podobna gumowa wykładzina, mam ja juz od 10 lat i nie wyglada zbyt dobrze i ma kilka malych dziur od przesowania mebli, ale naszczescie ich nie widac ;P Bardzo podobaja mi sie takie panele "mieszane" jesli chodzi o kolor, tylko nie wiem czy starczy mi na nie kasy, sprobuje jeszcze namowic na nie rodzicow, narazie juz maja w planie kupic mi ta fototapete ^^ 



 INSTAGRAM / ASK / FLOG



11 komentarzy:

  1. a może pomalować???:D nie będzie lepiej?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z malowaniem jest dużo więcej roboty xD

      Usuń
  2. Podoba mi się wersja z jasno różowymi ścianami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardziej podoba się ten drugi pomysł, z czekoladowymi ścianami :P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam mieć fototapetę, ale z wieżą Eiffla. Dobrze, że jej nie kupiłam, bo teraz bym żałowała. :D Gdybym teraz miała kupować fototapetę, wybrałabym zdecydowanie krajobraz Japonii lub Korei. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardziej podobają jasne kolory, więc ja bym wybrałam wersję z jasno różowymi ścianami ;*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie wybrałabym pierwszy model ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny jest ten 1
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie przeglądałam fototapety i bardzo bym chciała również z Nowym Jorkiem :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie pierwszy model, uwielbiam jasne kolory :)
    Obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog !!!
    Obserwujemy ?
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.