sobota, 6 lipca 2013

Ops.. Ops.. xD

eloszka , wieczorem pisałam/"kłuciałam" sie z Pamelą żeby dodała swoje zdjęcie na fb, i dodała , ale nie do konca o takie mi chodzilo ;P
 Dzisiaj mialam pobudke juz przed 5 rano, przyszla po mnie pani Jola i powiedziala ze woda cieknie z jakiejs skrzynki, podstawilam pod to wiadro i poszlam spac dalej , kolo 8 przyjechal Michal , ta dziwna skrzyna okazala sie byc grzałką od wody xD Chciałam poogladac sobie Rec 3 ale po 20 minutach juz usnelam , ahh... te straszne horrory xP Jak spałam to brat bawil sie w ninje i zaczął wybijać muchy na calym pietrze , jak sie obudzilam to nie moglam przejsc na boso po podlodze xD Zaczelam sobie sciagac simsy 3 i kilka dodatkow , na noc chyba zostawi lapka wlaczonego to jutro popoludniu bd juz miala ;d  Teraz pisze sobie z Tomciem, zaczelo sie juz wspominać to co bylo i juz niestety nie bedzie ;c ale dobrze ze chodziarz te wspomnienia są , ahh.. te spojrzenia na dyskotece ;P
Trzeba by jutro ogarnac jakies zdjecia , bo nie mam co tu dadawac , a nie lubie takich pustych postow ;P




12 komentarzy:

  1. ty i tomek zakochana paraa ;D

    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. będą cycki? Będzie pompa :D Uwielbiam tą piosenkę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki:D oczywiście, że obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aa fajna piosenka:) obserwuję również:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna piosenka, hit ostatnich dni w szkole :P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piosenka <3 haha
    ah, te horrory xd
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła piosenka :PP
    Fajne zdjęcia :D
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, u mnie z kolei podłoga w martwych komarach ;D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.