poniedziałek, 8 lipca 2013

nowy wygląd.

hejeczka ;P wieczorem zmienilam sobie wyglad bloga, chodzilo mi o to zeby byl taki delikatny i dobrze wyszlo ;D Zastanawiam sie tylko czy tekst posta nie jest za jasny. I tu pytanie do was,
ZMIENIĆ KOLOR TEKSTU NA TROCHĘ CIEMNIEJSZY ? ^^

Dzisiaj kolo 3 rano obudzil mnie pies bo zaczął szczekać na kota ktory chodzil po tarasie , wypuscilam go na dwor , jak juz pogonil kota to dostrzegl jeża , biegalam za nim jakies 10 minut bo nie chcial mu odpuscic , az w koncu poszlam po smycz i obroze , na to zareagował od razu. W nocy pogryzly mnie komary, one w tym roku sa strasznie upierdliwe , po poludniu wyszlam na doslownie 15 minut na taka jakby alejke parkowa zeby porobic zdjecia i tez wrocilam cala pogryziona, dobrze ze w domu mam jakies masci na ukąszenia to moje nogi wygladaja pod tym wzgledem w miare ok ;P Wiekszosc dnia siedzialam sobie na asku i zbieralam lajki xD ahh.. ta nuda xP  Simsy przed chwila sie sciagnely, zapomnialam tylko ze to sie jeszcze jakos wypakowuje i inaczej instaluje i bd musiala czekac z tym do piatku xD Nie moge sie doczekac środy , rodzice wtedy wieczorem wroca a ja w koncu bd mogla sie wyspac , mam juz dosyc wstawania o 7 w wakacje, zastanawiam sie jak moj tato daje rade wstawac o 4 o.O






nie wierze, że to tu dodaje xP





26 komentarzy:

  1. śliczny tylko ustaw czcionkę w poście jakąś inną bo strasznie razi po oczach jak sie czyta ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog wygląda naprawdę ślicznie , ale możesz zmienić kolor tekstu na trochę ciemniejszy żeby bardziej rzucał się w oczy ;3
    zapraszam assiandoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten nowy wygląd, ale ja zmieniłabym kolor czcionki w postach, bo troszkę trudno się czyta i tak jak osoba wyżej napisała ,,razi po oczach'' . :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great!So lovely!Shall we follow each other? i love comment and browse blogs i followed!
    XOXO
    Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com
    Pls leave a message if u follow me , i will follow back soon~

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj tak kolor czcionki zdecydowanie inny- strasznie sie oczy mecza.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcie jest rewelacyjne!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę śliczny wygląd bloga :D
    Czy ty robisz również blogi innym?
    +obserwuję licze na rew. :D

    Zapraszam na mojego bloga :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia :*
    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne teraz u cb jest :3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/
    http://tell-me-brygit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się najbardziej teraz podoba nagłówek. :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i wygląd bloga :P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, fajne zdjęcia. ;) *O*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze zapowiadający się blog, może obserwujemy?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmieniłabym na jaśniejszy :) Troszeczkę razi w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely photos!!
    do you want to follow each other? i would love to if you want!
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. blog odżył! świetna robota! ;) Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny nowy wygląd bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się bardzo podoba :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.