niedziela, 14 lipca 2013

kuleczki xd

siemka, wczoraj bylam sobie u cioci na urodzinach, i tak caly czas siedzialam na kompie i zamulalam xd wieczorem wgralam sb dodatek do simsow , chyba poltora godziny sie meczylam , ale mam ;D dlatego tez poszlam spac po 2 xd

Dzisiaj wstalysmy po 11, sniadanie, ogarniecie sie i znowu siedzenie na kompach, juz zaczyna mnie to meczyc ale z drugiej strony i tak nie mam co robic ;p na 15 bylam w kosciele , pozniej do Weru , tym razem bez kuzynki ^^ bylysmy sobie w sklepie , potem na duzej budce i w tych cholernych krzakach, mialysmy pelno jakis kulek na spodniach i cieszylam sie ze wzielam sobie jednak bluze, bo tak to bym byla jeszcze poparzona przez pokrzywy xd zgubilam kolczyka i zakretke od innego, ostatnio za czesto mi sie to zdarza xd jak wrocilam do domu pierwsze co wskoczylam pod prysznic. ogolnie to boli mnie glowa, no ale wakacje sa to trzeba korzystac , jak jest okazja ;P

Jutro chyba bede myla okna w piwnicy , tatus ma mi za to zaplacic to w sumie moge posiedziec troche w pajeczynach i pajakach xd


Takie tam focie w kiblach xd rozmazana ja zawsze spoko :p



6 komentarzy:

  1. hahaha piękny make-up na pierwszym ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. haha focie w kiblach:D rozbroiłaś mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotki w wc hahhahaha kocham je xd
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, zdjęcia w toalecie zawsze najlepsze :)
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.