sobota, 13 lipca 2013

ja chce słońce !

hejeczka , wczoraj do konca sciagnelam mase mocujaca ze sciany, teraz jest tam tak mega pusto xd ogladalysmy z Natalią kilka odcinkow Dlaczego ja ? ;D Po południu poszlysmy z Weru na dwor , nasza budka byla zajeta ;c to poszlysmy na jordanek , pozniej latalysmy po calym miescie w deszczu bo ktos sobie wymyslil ze chce bulke z serem z żabki xd Znowu gadali do nas jacys ludzie , najpierw robotnicy , pozniej gosciu przyszedl do nas i pytal sie czy nie chcemy sie z nim napic xd Wieczorem ogarnelysmy horror Sinister, duzo osob pisalo w komentarzach ze jest mega straszny i wgl. , ale na mnie nie zrobil on jakiegos wiekszego wrazenia , bylo tylko kilka straszniejszych scenek xd ale mimo to i tak fajny film , bo na nim nie usnelam xd
dzisiaj wstalysmy o 11 , sniadanie , jakis serial i siedzimy sobie przed lapkami nic nie robiac , po poludniu jedziemy do Natalii, bo  ciocia ma urodziny. Fajnie by bylo jakby ta pogoda sie poprawila , bo znowu nie bedzie co robic , a tak to moznaby bylo gdzies polazic ;P












10 komentarzy:

  1. u mnie od rana ciagle pada deszcz ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chcę slonca:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chce słońca ; x
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę słońca :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pada :(
    Fajne foty
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mniee pada :/ zapraszam http://smilee-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też jest brzydka pogoda :( .
    Fajne zdjęcia ;) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. a u nas jest sloneczko ;P piesek jest cuuuuuudny ;) idę szukać Cię na instagramie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. tez chce slonce! fajne zdjecia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. FAJNY BLOG!

    OBSERWUJĘ NA GFC I BGL

    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.