niedziela, 7 lipca 2013

instagram.

siemka , założyłam sobie instagram , nie wiem po co. Ale są wakacje, mam duzo wolnego czasu i znudow zaczelam czegos szukac ;P Narazie ogarnelam tylko jak dodawac zdjecie , ale wieczorem postaram sie zrobic tam "cos" wiecej ;>  LINK : http://instagram.com/bloondiixd  Jeśli posiadacie instagram , to mozecie podac linka w komentarzu , chetnie was zaobserwuję ^^


dzisiaj sie nawet wyspalam, myslalam ze pogram sobie w simsy a tu dupa , sciagly mi sie juz 3 dodatki a to co potrzebne najbardziej bedzie dopiero za 4-5 dni ;c Porobilam troche zdjec, pobawilam sie z psem. Bylam juz 4 razy u dziadka , musze mu powiedziec o ktorej ma rano przyjechac , a jego nie ma w domu -.- za godzine pojde do niego jeszcze raz xD Bylam tez u babci zeby podlac jej kwiaty na ogrodzie , u siebie musialam tez podlac. Zaraz biore sie za zmiany na blogerze, chce zrobic taki bardziej delikatny i dziewczęcy wyglad ^^








14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, szczególnie to twoje z psem :P

    lapkawgore.blogspot.com

    PS: Chciałam sobie założyć instagram, ale nie mam smartfona:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piesek <3
    Fajne zdjęcia ;)))





    http://dusia-dusiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne zdjęcia :D
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    mój instagram: http://instagram.com/xx_martysia

    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gotowe :*
    mam takie nietypowe pytanie , jakbys mogla nie udostepniaj tego komentarza :)
    moze to sie wydawac banalne pytanie ale jak zauwazylas jestem nowa , pierwszy raz mam stycznosc z blogiem i za bardzo nie wiemm jak ustawic (follow this blog with bloglovin) pomozesz ? widzialam , ze duzo osob to ma u siebie na blogu a ja kompletnie nie wiem jak sie za to zabrac.. i tak meczylam sie caly dzien z tymi wszystkimi ustawieniami i juz nawet nie chcialo mi sie szukac w googlach jak to zrobic ;) z gory dzieki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki , ale ustawiałam to jakiś czas temu i nie pamiętam jak to się robiło. Ale też znalazłam to w google ^^

      Usuń
  7. Boskie zdjęcia ;*

    Zaobserwowałam xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :D
    Współczuję, że nie możesz pograć w simsy :/
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez kocham simsy <3
    zapraszam do mnie: http://by-lolka.blogspot.com/
    Obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam simsy. *O* ;) fajne zdjęcia. ;)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam simsy. :)
    Bardzo ładne zdjęcia. :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam się do L. B. A. :P
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. http://instagram.com/eseelchen fajnie, że założyłaś instagrama, baradzo lubię ten program i mam nadzieję, że też Ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.