poniedziałek, 29 lipca 2013

czekamy do wieczora *.*

Siemka, wczoraj wstalam o 7 , chce przestawic sobie tryb spania xd rano z tatem do hurtowni , pozniej zaczelam ogarniac pietro do konca , przenioslam do siebie akwarium, umylam wanne i umywalki w lazience , przyszykowalam posciel, zamiatalam klatke schodowa i pierto i takie tam jeszcze drobiazgi ;P Po południu bylam sprzedac puszki , i stwierdzam ze nie oplaca sie ich sprzedawac bo z 4 duzych workow mam niecale 30 zl , a wlasciwie to nie mam bo wydalam 130 zl w rossmanie xp <pod koniec dodam zdjecia co kupilam>  ogarniam sobie teraz aska i patrzam jak sie blyska na dworze, lubie burze ale jakos tak akurat teraz mi nie pasuje , sama nie wiem czemu, jest mi goraca , a jak otworze okno to trzaskaja mi drzwi bo chyba na  strychu jest otwarte okno , a ja tam teraz nie ide ! bo sie boje xP ( jest kolo polnocy co pisze jutro jako dzisiaj )
Dzisiaj wieczorem przyjezdza Rolo z Adą *.* , beda do 4/5 a pozniej ja jade do nich i jestem tam do 15 :D Co ciekawsze zalapie sie na urodziny Rolo i spotkamy sie też z Rekinem i Zającem ^^ Jaram sie ! xD to jest  najdłuższa znajomość jaką mam z sanatorium, bylam z nimi w pokoju przez miesiac i po poł roku minelo ,a dalej jest kontakt ! ^^ Mamy juz troche pomyslow jak mozemy spedzac ten czas : > oby bylo dobrze i nie bylo jakiś wiekszych przypałów !
















19 komentarzy:

  1. miiłego spędzania czasu ^^
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te mleczka do ciała z Ziaji są naprawdę super ;]
    + Ładne kolory lakierów do paznokci ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam masła kakakowe.. *.*
    Twój pokój wygląda nieziemsko ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Gliss Kur <3
    Fajne wnętrze. :*
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. FAJNE RZECZY KUPIŁAŚ. Śliczny ten twój pokój :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz ładny pokój! Fototapeta na ścianie mi się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz ślicznie w pokoju *,*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładny pokój *o*
    fototapeta jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. masło kakaowe- super sprawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam to masło (y)
    ej zajebiście Ci ten pokój wyszedł *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wszystkie lakiery które kupiłaś :) Świeeetny pokój , jejku *.*

    Zapraszam :)
    http://ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ta fototapeta jest przecudna:) super wygląda !!
    te masełka z ziaji bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia *.*

    zapraszam :
    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne kolory lakierów;d

    Zapraszam do mnie na konkurs: http://lazyu.blogspot.com/2013/08/konkurs-wygraj-pyte-robina-thicke.html

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie muszę jakiegoś Gliss Kura sobie kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. łał jaki ładny pokój :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.