poniedziałek, 22 lipca 2013

co wybrać ?

siemka, wczoraj w koncu sie wyspalam , wlasne lozko i pokoj :D ogarnelam pierto na dole , po poludniu wyszlam sobie z Weru , zjadlysmy duzo lodow xd najpierw pucharki, pozniej galkowe a na koniec rozki ;D pilysmy sobie cole i coś migdalowego co było 6 lat po terminie o.O Leżałyśmy sobie na wiadukcie, fajnie bylo , tylko ze wieczorem troszke sie zdychalo xP Tatuś opróżnił mi szafe z ktorej  nie zdazylam wyciagnac nic i teraz mam sobie meble na srodku pokoju i czekam na malowanie ;P W nocy pisalam z Adą i Rolo, huhuhu jaram sie jak male dziecko lizakiem *.* za 8 dni beda ♥ przez najblizsze 2 tygodnie pewnie w kazdym poscie je wymienie, bywa ;P
dzisiaj spalam 6 godzin i wyspalam sie jak nigdy ;p bylam sobie z mama w kosciele -.- przynajmniej siedzialysmy na dworze ;d pomoglam chwile tacie w sklepie, rodzice stwierdzili ze moja podloga jeszcze nie jest w takim stanie ze trzba ja wymieniac i powiedzieli ze moge sobie za to wybrac cos innego jak chce ^^ zaczelam sobie przegladac allegro i chyba chce różowo-bialo-szare air maxy xP i mam problem bo nie lubie podlogi w moim pokoju xd po 12 przyjechala rodzina , obiad, ogarnelam na dworze kilka zdjec ;p siedzielismy do wieczora na tarasie przy grilu ;d wszyscy sobie poszli , to ja wskoczylam pod prysznic i okazalo sie ze nie ma cieplej wody, tato nie pali w piecu a grzalke szlak trafil xd to mylam sie w zimniej ;p Ogolnie to nie wiem co sie ze mna dzieje, ale od rana mam taki mega pozytywny humor ^^ i dzisiaj uzalerzniłam sie od tej nutki :










a takie cosie chce ^^








16 komentarzy:

  1. oj zazdroszczę:D ja się jakoś wyspać nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ^^ Daj mi trochę swojego humoru :D
    Hmmm muszę iść na lody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te air maxy *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty <3 Też bym takie chciała
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Air maxy *.* Fajna piosenka :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :D Air Maxy bardzo fajne w tym kolorze ;) Fajny blog
    może obserwujemy ?
    kocham-to-5.blogspot com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne air max'y :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te butki.♥
    Ale masz fajnie, też bym chciała remont pokoju:) )
    Obserwuję i liczę na rewanż.;p

    OdpowiedzUsuń
  9. grilowanie :-) uwielbiam! Bardzo fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko pozazdrościć, ja juz od dawna nie mogę się pożądnie wyspać :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. air podbija świat ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Air Maxy nie wiadomo od kiedy stały się modne... Mi się zaczęły podobać od niedawna sama nie wiem dlaczego wcześniej mówiłam że to jakieś buty na podeszwie z ,,wodą'' ( tak myślałam, że tam coś jest takiego xd)

    zapraszam częściej ;)
    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się średnio podobały, ale jakoś tak zaczęłam patrzyć na ich plusy i teraz mi się podobają xP

      Usuń
  13. świetne zdjęcia! *u*
    marzę o takich max'ach :)
    kurczę,a ja się nie umiem wyspać ;/

    http://kosmiczna-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wolę szpilki od Air Maxów :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.