piątek, 5 lipca 2013

burza xD

Hejka , wczoraj zanim wyszlam z domu zaczela sie burza, ale nie ma co , sa wakacje i lecimy na hardcora xD zgadalam sie z Weru ze pojdziemy na budke , tylko szkoda ze nie okreslilysmy na ktora xD No to musialam sie wrocic , na koncu i tak z Weru i Matrą , cale mokre wyladowalysmy u mnie xD troche pogadalysmy, posmialysmy sie i dziwczyny zwinely do domu ;P Ja zaczelam znosic sobie na dol posciel, stwierdzilam ze nie bd mi sie chcialo w nocy schodzic z góry z psem to spałam w stołowym ^^

Dzisiaj wstalam dosc szybko , Tofi spal dluzej niz ja, poszalm podonosic rzeczy na sklep, dziewczyny przyszly po rowery , wyskoczylysmy tez na chwile na nastawnie ^^ Posprzatalam sobie kuchnie, bylam tez u Kamili zeby odkupic od niej ksiazki. Teraz leze sobie przed tv i walcze z muchami xD Jak nie komary
to muchy, oszalec mozna..

Macie tu jeszcze moje samojebki w mokrych wlosach xD


9 komentarzy:

  1. Śliczne masz włosy :) Zgadzam się przez te much i komary można oszaleć :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas jeszcze nie bylo burzy ani razu a szkoda bo lubie burze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega masz włosy :P


    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie są często burzy ;_;






    http://dusia-dusiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś ostatnio burze omijają ;D Masz baardzo ładne włosy :3

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. komary gorsze.. ;c nienawidzee ! xd
    śliczne włosy ;)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty jesteś śliczna! :))

    Może obserwujemy?
    Wpadaj ;) dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.