czwartek, 4 lipca 2013

ah.. te komary.

siemka ^^ wczoraj rozpakowalam sie do konca , bylam u babci , dostalam kase za swiadectwo ktorego jeszcze nie odebralam xD Przerobiłam jej tez naszyjnik na bransoletke. Chcialam wyjsc z Tofim na dluzszy spacer ale przy takim upale sie nie da xD Ogolnie nie da sie wieczorem wysiedziec na dworze, tylko sie wychodzi i juz ma sie mase bombli po komarach..

Dzisiaj pobawilam sie troche z psiakiem , stwierdzilam ze nie oplaca mi sie isc do miasta tylko po jedzenie dla rybek , to pojde w przyszlym tygodniu i przejde sie tez do rossmana ogarnac jakies szamponetki ^^ Rodzice pojechali sobie na Słowację, musze teraz wstawac wczesniej zeby pomagac w sklepie , ale oplaca mi sie to , bo w zamian spotkam sie z Adą i Rolo , juz nie moge sie doczekać, wstepnie ustalilysmy ze przyjada 30 lipca ;> W najblizszym czasie czeka mnie tez wizyta u fryzjera, nie wiem jak ja mam zapuscic wlosy skoro co troche trzeba je podcinac xD
 Wyslalam sobie przez bluetootha z telefonu na lapka zdjecia i teraz nie umiem ich znalesc. Mam od jakiegos czasu windowsa 8 z wygladem 7 i nie wiem gdzie jest polowa rzeczy xD a wyszukiwarka tego tez nie znajduje xD
Jak rodzice wroca z wakacji to bede robic sobie remoncik w pokoju, kolory juz mam ustalone, to zostaje mi jeszcze tylko przemyslec jak poustawiac meble ;D Za godzine ide sobie z Weru na dwor, miesiac jej juz nie widzialam to sie troche steskniłam xD mam nadzieje ze z tych chmur co sie zbieraja nie zacznie padac ;D

Nie mam żadnych zdjęć do dodania , to dodam kawałek Skrillexa ;P


15 komentarzy:

  1. nienawidzę komarów xd
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znoszę komarów >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Komaty to największy minus lata ;(

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Komary to zagłada -,-
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. komary to czyste zło -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna piosenka. Jakiego koloru szamponetki szukasz ?
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ciemnego blondu xD ale tak dokładnie sama jeszcze nie wiem xD

      Usuń
  7. Mnie też komary strasznie "tną" ! ;/

    zapraszam do mnie ;)
    kolorowapatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nienawidzę komarów, uwielbiam zabawy z psami anitowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A co bedziesz zmieniac w pokoju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory ścian i naklejać fototapetę ;D

      Usuń
  10. Nienawidzę komarów -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w ogarnięciu windowsa! nie cierpię 8! na szczęście przy zakupie lapka ostatnio zdecydowałam się na 7 :)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.