sobota, 27 lipca 2013

3 dni ♥

hejka , ostatnio mam problemy ze spaniem, jest sobie 3 w nocy a ja nie umiem zasnac , to na pewno dlatego ze spie do 13 ale to pominmy xp dzisiaj po polodniu pomagalam troche w sklepie, przykrecilam karnisz, podlalam kwiaty , posiedzialam chwile na tarasie i byla juz 16 xd chcialam isc do rossmana, ale nie pomyslalam ze dzisiaj jest sobota i bylo juz zamkniete xd bylam z Weru i Kubą na dworze , kolo 21 bylam juz w domu i teraz ogladam sobie jakies seriale. Ogolnie to zrezygnowalam z tych air maxow , niby je chce , ale szkoda mi na nie kasy xp Jutro chce pozamiatac kaltke schodowa i przenies akwarium z kuchni do mojego pokoju i pewnie reszte dnia spedze przed kompem ;P




7 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia <3
    Ja też mam problemy ze snem :/
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super foti :P nie ty;ko ty nie możesz spać ;//
    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    zapraszam do mnie :)
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia. Ja też mam ostatnio problemy ze spaniem, dzisiaj męczyłam się do 4 :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutkie zdjęcia:) ja ostatnio zasypiam bez problemów, bo jestem taka zmęczona:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zasypiam o 1 w nocy :D Świetneeee zdjęcia. :D
    Fajny blog
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne zdjęcia szkoda, że są takie malutkie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. drugie zdjęcie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.