sobota, 20 lipca 2013

10 dni ♥

hejka, w środe bylam z psem u weterynarza, jest znowu warty 100zl wiecej xd sprzedalam ksiazke z niemca, kupilam historie, odebralam świadectwo , myslalam ze tylko ja nie odebralam a tam jest ich okolo 30 o.O , bylam tez w rossmanie i kupilam odżywke do wlosow i takie jakby mocniejsze szamponetki , w sensie ze trzymaja sie do 25 myc , boje sie tylko zeby z tego ciemnego bladu nie wyszedl mi rudy xp wieczorem poszlysmy na rolki , wytrzymalam godzine , jest moc ! xd
W czwartek wstalysmy dosc pozno, a po 12 jechalysmy juz nad jezioro , coraz lepiej wychodzi mi granie w siatke w wodzie ;p Wyplynelysmy z Natalia na materacach troche dalej niz normalnie i obczajalysmy wszystkich chlopkaow ktorzy byli na brzegu xd tym razem sie nie spalilam , mam bardziej czerwone plecy , ale nie ma tragedii ^^
Dzisiaj wstalam po 11 , ogladalam pamietniki z wakacji , po poludniu bylam z mama w lumpie i wybralam sobie koszule, spodnie na gumce i torebke. Wrocilysmy do domu to robilam ser do nalesnikow i wsypalam do niego przez przypadek cala cukierniczke cukru , pozniej zgrzytał pod zębami ;p Natalia w koncu pojechala , bd mogla sie w koncu wyspac do 14 *.* Bylam z rodzicami w Nomi i wybralam farby i fototapete do pokoju , farba jest czekoladowa i prawie biala , a fototapeta idealna , bo jest dokladnie taka jak upatrzylam sobie w internecie ;P Zostalo mi jeszcze dokupic gumolit , w Nomi byl ladny ale za krotki do pokoju ;c Wieczorem wyszlam na dwor z Olą , az 2 miesiace jej nie widzialam to sie za nia stesknilam ^^ po jakims czasie dolaczyl do nas Sebastian, siedzielismy na placu zabaw i masakrcznie pogryzly mnie komary, ale juz powoli zaczynam sie przyzwyczajac do tego ze wszystko mnie swedzi xd w domu powynosilam juz tez ciuchy z mebli , zostala mi jeszcze szafa z drobiazgami , ale na to bd musiala poszukac jakiegos kartonu ;d sprzedalam tez 3 ksiazki , zostala mi jeszcze jedna , musze jeszcze popytac ludzi, bo nie chce jej u sb na szafkach ;p

nie mam co dodawać , to wkleje tu jakieś obrazki xD




18 komentarzy:

  1. haha spodobał mi się ten obrazem z torbą na głowie 'photoshop' aż się chyba zainspiruję tym :D

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nominuję cię do Liebster Blog Award ;)
    http://diy-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo remoncik :D
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dzisiaj wstałam około 11. U mnie w pokoju też przydał by się remont :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe są proste relacje codzienności...nieźle piszesz - zapraszam do mnie na http://memarieamar.blogspot.com/ może zaobserwujemy jeśli Ci się spodoba??? daj znać

    OdpowiedzUsuń
  6. do 25 myć? : O
    łoł, muszę jej poszukać :)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech te komary... Wszędzie są ! ;c
    Fajne inspiracje ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj wstałam po 10 bo mnie sms i telefony obudziły z pytaniem czy idę na basen -.-

    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z torbą na głowie najlepsze ;)
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow 2 miesiące, trzeba nadrobić czas haha ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma jak remont haha

    Co powiesz na wspólną obserwację?:)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam tak długo spać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zawsze długo śpię :]
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominuję Cię do Liebster Blog : )

    OdpowiedzUsuń
  15. torba na głowie- to jest to:D

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.