niedziela, 9 czerwca 2013

przenosiny

Siemka,  wczoraj przenioslam sie do 206 bo dziewczyny z mojego pokoju chrapaly xd Teraz to mam zajebisty pokoik :p Dzisiaj ogladaliwmy jakis falm i oczywiscie mamy juz z tego napisac recenzje, nie ma to jak robic w niedziele lekcje..  W kosciele byla niezla pompa jak Konrad zaczal spiewac xd Na boisku wysmarowalam Kamilka kredą i dal mi swoj numer :D teraz bd go meczyc cala noc ; p O 17 zaczela sie burza i pada do teraz, oby jutro byla pogoda , bo nie chce mi sie zamiast terenoterapi biegac po schodach xd  i wgl to sorki za bledy bo pisze na komie i nie chce mi sie ich poprawiac xdd

4 komentarze:

  1. Nienawidze jak ktos chrapie!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwię się, że zmieniłaś pokój. Ja nie mogę zniesć jak ktoś chrapie :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znoszę kiedy ktoś chrapie >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, chrapanie jest okropne :/ Mogłaś wziąć ze sobą stopery :p
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.