sobota, 1 czerwca 2013

powrót do reggae.

siemka , wczoraj wieczorem napisała do mnie jeszcze jedna dziewczyna, ktora będzie ze mna w sanatorium, nazywa sie Kamila jest w 1 gim i co najwazniejsze wydaje sie ogarnieta ^^ Ogladalam do 4 rano "Tajemnica Amy" do konca pierwszego sezonu zostalo mi jeszcze 6 odcinkow, chce je obejrzec jeszcze przed wyjazdem :P

Dzisiaj wstalam po 13, ogarnelam troche pokoj , zaczełam juz wyciagas z szafy rzeczy ktore chce ze sb zabrac , wole szybciej sie spakowac i ewentualnie dopakowac cos jak mi sie przypomni niz zalowac ze czegos nie wzielam xD Zrobilam błekitne ombre na spodenkach, koszulce i bokserce, mysle ze pojawia sie one w nastepnym poscie , bo narazie sa mokre i walą octem. Ale podoba mi sie efekt :D wieczorem ogladalam z rodzicami Garfielda i pomalowalam pazurki. Michał przyniósł mi od dziadka pendrive z netem ( nie wiem jak to sie nazywa xD ) Mam nadzieje, ze w Kudowie bedzie zasięg , bo jakoś w Klb nie łapie xD Lece ogarniać kawałki Snoop Liona, tak znowu wracam do reggae ;P ciekawe na jak dlugo xd





Tak mi sie jeszcze przypomnialo ze dzisiaj Dzień Dziecka, ciekawe czy cos dostane xD

OBSERWACJA = OBSERWACJA 

11 komentarzy:

  1. Tak to dzis Dzien Dziecka.
    A w Sanatorium wypocznij, mam nadzieje, ze bedzie zasieg internetu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku. Paakuj się pakuj: p
    Super masz neeta: d
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wyjazdu, miłej zabawy :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się masz fajnie, że wyjeżdżasz :) Miłego pobytu w sanatorium!
    A to z internetem to jest modem :p
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wyjazd. :3
    +zapraszam do wzięcia udziału w konkursie. :)
    http://life-suckss.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wypoczynku. Mam nadzieje, że będziesz mieć zasiąg, bo jak będziesz pisać na blogu:P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam w Zakopanym niedawno , i chciałanbym znowu gdzieś wyjechać ;)
    Miłego pakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego z okazji DD :D ! ♥

    http://tinychat.com/jigsawandjigsaw o 18 00 zaczynamy live :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze przed wyjazdem w "nieznane" znać kogoś:)
    Ja do reggae wracam co jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia ; )

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.