piątek, 7 czerwca 2013

pierwsze dni, nieogarnięte posty.

hejka , no tu jestem sobie juz w Jagusi , jest świetnie ;> są fajni chlopacy, ci ładni sa narazie troszke niesmiali , ale juz powoli sie rozkrecaja ;>  Juz na samym poczatku bylo kilka przypalow xd Zdązylam juz zgubic 2 kolczyki, dostalam 4 z polskiego i + z chemi , a gosciu sam mi rozwiazal zadanie xd Dzisiaj bylismy w kaplicy czaszek , oczywiscie nie wchodzilam , bo wali tam trupem xD  Gosciu, ktory mieszka na przeciwko w bloku pokazal nam gola dupe, a jego kolega ma rozowe kapciuszki ze świnkami  x.x Ogolnie to mam neta , pewnie juz o tym wiecie bo do was pisze ;> Dziekuje osoba, ktore zyczyly mi milego wyjazdu, bardzo milo z waszej strony ;3 i przepraszam ze nie bede teraz komentowac waszych blogow, bo nie mam za bardzo czasu , ale jak wroce do domu to postaram sie to nadrobic ;) A i jeszcze powiem tu ze posty bd miala teraz krotsze, bo nie lubie jak inni mi sie gapia w ekran i szybko teraz pisze, to nie zdziwcie sie jak posty bd nieogarniete ;P

5 komentarzy:

  1. Najwazniejsze, z pierwsze wrazenie z pobytu masz pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, że początek wyjazdu masz udany :>
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    Więcej informacji na moim blogu :D
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki, ale już w tym brałam udział xD

      Usuń
  4. bardzo fajny blog pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.