wtorek, 4 czerwca 2013

huhuhu i jest podjara ;P

siemka ;d dzisiaj w sq okey , przyszla do nas Dominiczka , ale ja jej dawno nie widziałam ;3 na 3 polskich oglądaliśmy film , nie musialam pisac jakiegos czegos z czego byly 2 oceni i na koniec wychodzi mi 4 ;D Po sq bylam w Miodowej , kupilam sobie sandalki i kolczyki , nie pokaze bo juz mam je spakowane do walizki xD Na obiad zjadlam sobie truskaffeczki ;p spakowalam sie do konca , rano tylko wpakowac laptopa i o 10 wyjezdzam ^^ dzisiaj napisala do mnie jeszcze jedna dziewczyna co ze mna jedzie , ma na imie Karolina i jest w moim wieku ;D  W sumie to nie mam co pisac , jestem troche roztrzepana xD i nie umiem zdan posklejac, bo mam taka podjare ;p no to chyba tyle co mialam napisac. Chcialam sie jeszcze pozegnac, bo nie wiem czy bd tam robic posty <33

macie jeszcze na koniec nutke w ktora sie aktualnie wkręciłam ;P




7 komentarzy:

  1. Świetna piosenka :) Udanego wyjazdu :3

    Zapraszam :)
    http://ajuuuu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu :)

    http://kosmiczna-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu :D

    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, ze wyjazd bedzie udany i ze internet bedzie Ci dzialal.

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę udanego wyjazdu :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.