środa, 8 maja 2013

takie nic.

Siemka, wczoraj 4 lekcje bardzo mi sie dluzyly, tym bardziej ze padalo, Jacuś jest bohaterem bo zabil takiego "wielkiego" pajaka noga od krzesla xD  z kartkowki z polaka dostalam 5 ;D Po szkole poszlysmy z Weru na troche na budke , wrocilam do domu pojezdzilam po podworku na desce i na rolkach , palce w nodze zlamalam jakies 3 lata temu , a dalej nie umiem dlugo wytrzymac na rolkach bo mnie boli. Mialam w akwarium taka duza muszle i wplynely do niej 3 ryby i juz tam zostaly, muszla morderca ! o.O xD Wynioslam ja na dwor na trawe zeby mrowki wyciagly te zdechlaki , a tu dupa bo pies ja znalazl jakos wygrzebal z tamtad rybe i zaczal sie w niej tarzac , to jeden z najgorszych smrodow. Wykąpałam go , wyszczotkowalam i poszlam sie z nim przejsc ;D Wieczorem ogarnelam jeszcze kilka odcinkow mojego serialu ;P

Dzisiaj wstalam po 12 , pewnie spala bym dluzej , ale zobaczylam ze za oknem piekne slonce ;> uzupelnilam wode w akwarium i poszlam sie pobawic z Tofikiem na dworze , brakowalo mi juz tego ze na dworze jest duuzo cieplej niz w domu ;D Chce jeszcze dzisiaj sprobowac zrobic na kawalku materialu ombre i jak wyjdzie to zrobie tak krótkie spodenki ;) Wieczorem leci top model , ja licze na to ze program wygra Marcela , wydaje sie taka strasznie ostra , ale wie czego chce i to mi sie w niej podoba ;D













OBSERWACJA = OBSERWACJA 



7 komentarzy:

  1. też mam nadzieję, że wygra Marcela :) Fajne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też najbardziej Marcela się podoba ;D


    Obserwuję ;D

    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcela jest spoko xd
    Obserwuję, the-little-ginger-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja liczę, że Zuza wygra a jeśli ona odpadnie to wtedy Marcela :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje że wygra Marcela ;D
    Masz boski blog bd tu wpadac ;D
    Obserwuję <33
    http://loveit666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog i śliczne zdjęcia :D

    Obserwuję licze na to samo :)

    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.