poniedziałek, 13 maja 2013

Sprzedajcie się ! xD


Siemka ;P Wczoraj pralam portfel , i chyba jednak bd musiala kupic nowy bo ten dalej wali xD

Wystawiłam monety , bardzo chce zeby sie sprzedaly ! bo inaczej lipa z remontu pokoju.

WCHODZIMY TU !

 http://allegro.pl/show_item.php?item=3243409003



 dzisiaj dzien nawet ok , na polskim pisalam co 3 wyraz , na religi film "Fatima " i tekst jakiejś młodej - matka mnie zbeształa <lol2> na niemcu zastepstwo , 2 histroie szybko zlecialy , az dziwnie. Wgl. po co robić historie i wos tak jak jest w planie, jak można zrobic 2 historie -.- juz 3 tydznien z rzędu tak jest. Po sq z Olą do sklepu po karme dla psa , poźniej do mikory , kupilam sobie 2 dlugopisy z ciekim "wkladem" do pisania sciag , tak wiem , mialam juz sie zaczac uczyc , ale jak chce wyciagnac na 4 z gegry to inaczej tego nie zrobie ;P Wieczorem poszłam na chwile do dziadka skserowac kilka rzeczy , poczytałam historie , bo w srode chyba napewno bedzie kartkowka -.- Przed chwila ogarnelam sciage na gegre, chyba zrobie sobie jeszcze 1 albo 2 , na wypadek jakby gosciu mi zabral , cale szczescie ze on nie wpisuje za to jedynek ;> Jutro nie ide do sq bo mam tylko 3 lekcje , powiedzialam mamie ze sie bede caly dzien uczyc, bardzoo śmieszne ;P Rano razem z tata i psem jade do weterynarza , bo Tofi zlapal takiego wielkiego kleszcza ;c


to był niemiecki , tego nie ogarniesz ;p

 Truszkafki , banan i soski tofi omomom ;p

focie w łazience zawsze spoko ;>


OBSERWACJA = OBSERWACJA


21 komentarzy:

  1. Ściągi zawsze i wszędzie xd Fajne forki w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia^^
    Ohh jak mi się nie chcę iść do szkoły.. zazdroszczę, że nie musisz.
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://indzia-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję !

    Mniam , mniam truskawki ;D

    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o truskafffki <333

    http://myy-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O Kucze TRUSKAWKI <3
    MNIAMMMMM
    OBSERWUJĘ LICZE NA TO SAMO : D
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia, ściągi :D,

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię historii, także nie znosiłabym 2h ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. narobiłaś mi ochoty na truskawki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak słot focie w lustrze w łazience w szkole :D

    Rozdanie! BLUZA GEEK!
    http://polishtroublemakers.blogspot.co.uk/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez ściąg się nie da :P

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ściągi, ściągi. <3
    Ładne zdjęcia, ciekawy nagłówek.
    obserwujemy? :)
    dizajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha! To się zdziwisz! Ja niemiecki mam ogarnięty! xDD Ale rzeczywiście.. bez ściąg się nie da B)
    Żeby Tofuś pozbył się kleszcza! :C

    tt-days.blogspot.com 8)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ty wytrzymałaś 2h historii? ;o ja jej nie cierpię xD Masz bardzo fajne zdjęcia i bardzo mi się podoba wygląd bloga <3 + Zaobserwowałam :)Liczę na rewanż :D

    http://natmalekszyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. co by się zrobiło bez tych ściąg :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mega połączenie truskawki, banan no a te tofi do tego.. ale mi smaka narobiłaś !! :D

    anuusiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłaś u mnie, zaobserwowałaś, obserwuję ;33

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jakoś nie potrafię ściągać, zawsze dostaję 1. -.^

    OdpowiedzUsuń
  18. Rany, jaką mam już ochotę na truskawki ! ♥ :)
    Nie mogę się doczekac aż całkowicie stanieją.

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.