sobota, 4 maja 2013

spanie do późna.

hejka ;D wczoraj wstalam o 13 , wiec zeszlam na dol akurat na obiad xD ogarnełam akwarium , wpuscilam  starsze mlode z kotnika do akwarium , a te mlodsze przelozylam do wiekszego kotnika. Ogladalam film "Diabeł ubiera się u Prady" w sumie to byl nawet ciekawy , w sensie ze nie nudzilo mnie jego ogladanie ;D Posprzatalam sobie w pokoju , przyszylam guzik do bejsbolowki , zaszylam dziure w swetrze, a w moim kominie puscila nitka , wiec przedarl sie na pol , mialam prablem zeby go "poskładać" , ale go naprawilam ;D

Majowke odczuwam tylko w ten sposob, ze chodz spac nad ranem i wstaje po poludniu. Caly czas leje , jest ponuro , a ja uwielbiam spac w taka pogode, nie wiem czemu , ale tak mam ;D

Jesli chodz o moje wlosy, to od 4 dni nie biore tabletek i znowu zaczely wypadac , musze zaczac pamietac zeby je brac bo za niedlugo bd lysa xD Po myciu wlosow, lubie je wysuszyc przez co sie niszczą , ale te kremowanie kremem do rąk naprawde duzo daje , wlosy sa miekkie, blyszcza sie i wydaja sie zdrowsze , a dla mnie jest to naprawde duzy plus, bo wlosy mam tlenione ;P

W niedziele ide na komunie do Pawła , ciekawe jak ja wstane jak to sie zaczyna o 10.30 xD Ogolnie to odbedzie sie to w jakiejs restauracji okolo 8km od domu i jak dalej bedzie tak lało to nie da rady szybciej wrocic do domu z buta i bede sie tam zanudzac , wiec licze na to ze pogoda sie poprawi.


                                 Uwielbiam ten lakier, wystarczy 1 warstwa , a kolor jest krwisty ;P
                                                     kupiłam w rossmannie za 6 zł











OBSERWACJA=OBSERWACJA - powiadom mnie o twojej obserwacji w komentarzu :D




13 komentarzy:

  1. ładny kolor lakieru ^^

    +zapraszam
    +obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstawanie o 13 ! ;)))))))))))))0


    OOOObserwuję !

    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka, też lubię spać jak pada deszcz. c;
    +zapraszam. :)
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taa.. wstawanie o 13 to piękna rzecz. *^*
    Cudne zdjęcia milordzie :D

    tt-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam identyczny lakier, niestety się skończył. :)
    Również uwielbiam spać. :>

    Serial oglądam na http://seriale.moje.pl/ C:
    Również obserwuję
    loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog będę wpadać częściej. ;D
    Dziękuję za komentarz. ;** I oczywiście obserwuję.;DD

    Pozdrawiam.!
    ZuZa. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. B. ładne zdjęcia robisz. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor lakieru ^^
    obserwuje i licze na rewanż:)

    http://kosmiczna-patt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dzisiaj długo spałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny lakier ; )
    bee-yooursellf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam spać;) a pogoda na majówkę niestety się nie udała, fajnie się czyta;)

    obserwuję i zapraszam do mnie:)
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy09:00

    Dziwisz się, ze ci wypadają włosy? Przestań je rozjaśniać! A wgl jak nakładasz sobie krem na włosy to wygląda jakbys miała tłuste.

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.