poniedziałek, 6 maja 2013

słońce .

Hejeczka, wczoraj byłam na komunii Pawła , w kościele jakaś babka przede mną miała obrzydliwe perfumy i dusiło mnie przez cały czas. Jak wychodzilismy z kosciola zaczelo padac , ale na szczescie tylko przelotnie i byla piekna pogoda ;D Gralismy w pinponga, odbijaliśmy balona i bylismy na kilku spacerach ;P Ogolnie to bylo nawet okej , poza tym ze sie objadlam tlustych zeczy i wieczorem zdychalam xd Dostalismy zaproszenie na chrzest Igorka , ale lipa troche bo mnie juz wtedy nie bedzie ;c

Dzisiaj rano, chdziaz miałam do szkoly prawie na 10 bylam niewyspana. Lekcje jakos przetrwałam, pisalam zaleglu sprawdzian z religi , dostalam 4 o.O Czyzby ksiadz sie zaczal nad nami litowac ?! W domu znowu myslalam o przemalowaniu pokoju , bo mama nie pozwala mi zrobic sciany na czarno bo jak to stwierdzila "nie chce miec w domu grobowca... blablabla". I teraz znowu nie wiem czego konkretnie chce. Moze postawie na taką tapete gazete w czarno,bialo,czerwonym kolorze na jednej scianie , ale wtedy co z drugą? Moze na czerwono , a pozostale 2 na bialo ? Sama niewiem.. a musze gdzies zapisac moje przemyslenia, bo znajac mnie to zajakis czas wyleci mi to z glowy i znowu bedze planowac cos innego xD

Jutro tylko 4 lekcje , wiec w domu bede przed 12 i mamy kolejne 2 dni wolnego, chcemy z Weru pojezdzic na rowerach po okolicznych wiochach , licze na to ze pogoda nam na to pozwoli i co najwazniejsze ze moj rower mnie nie zawiedzie, bo ostatnio ( czytaj: pol roku temu xd ) czesto przebija mi sie dentka xD

Wciagnelam sie w serial "Tajemnica Amy" , jest o mlodej dziewczynie ktora zaszla w ciaze, puki co mam zamiar obejrzec go do konca , chodziaz ma az 5 sezonow ;D Jedynym minusem jest ze odcinki sa bez lektora , no coz pocwicze sobie czytanie xD


Bardzo dziekuje za 66 obserwatorow i prawie 1.700 wyswietlen. Pewnie to dzieki osoba ktore sie do tego przyczynily dalej tu jestem i pisze swoj blogo-pamietnik , gdyby nie Wy to bym raczej z tego zrezygnowala ♥



karniak w tle zawsze spoko xD








OBSERWACJA = OBSERWACJA 

5 komentarzy:

  1. Maj się dopiero zaczął a już komunie ;o Szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :P pozdrawiam !! :P
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia i cały post ;)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.