piątek, 17 maja 2013

wycieczka ?

siemka , w czwartek zanioslam do sq koreczki, babka z chemi kazala nam zrobic figurki z gipsu naszczecie mam juz gotowe bo jak bylam mlodsza to sie tym bawilam ;P Sprawdzian z gegry napisalam chyba dobrze , pod koniec zabral mi sciage , ale juz spisywalam na lajcie bo zastaly mi 3 wyrazy to juz mi na niej nie zalerzalo ;p Na wychowawczej zaproponowalismy wyjazd bo Bąkowa na rowerach na jedna noc, gosciu sie zgodzil i ja sie jeszcze na to zalapie bo jedziemy pod koniec maja , a wstepne plany juz sa. Wgl bardzo mily byl bo na 2 godzinach wf zabral nas nad zalew i nawet robil nam zdjęcia xD

Popołudniu wyszłam z Weru. , najpierw cola na pieńku , pozniej rondo w parku dopuki nie zaczely grysc nas komary , przejechalysmy jeszcze przez park , oczywiscie musiala mi wleciec mucha do oka i zaczelam lzawic xd mialysmy spotkanie do bierzmowania , niby ich nie lubie i nigdy nie chce mi sie na nie isc , ale zawsze z czegos sie grzejemy , tym bardziej ze jestesmy jedynymi dziewczynami w grupie xD 

Dzisiaj sprawdzian z biologi , chce chodziarz 3. Z matmy na koniec roku wyjdzie mi chyba 3 , szkoda bo chcialam 4 , przed nami ostatni sprawdzian , a ja go nie napisze az tak dobrze. W Pou jest nowa aktualizacja i jest ogródek xd oczywiscie znowu jest faza , ciekawe na jak dlugo ;p W domu zrobilam rybe w jogurtowo-ketchupowym sosie, mniam ;D 

Jutro sobota , jest wolne a ja i tak sie nie wyspie bo jedziemy o 11 rowerkowac , ale w sumie brakowalo mi tego to nienarzekam ;p ciekawa jestem w ktorym miejscu zgubimy sie tym razem xd Musze sie wkoncu zmotywowac do zafarbowania tych spodenek , bo chce ale mi sie niechce zaczynac xd 



OBSERWACJA = OBSERWACJA 

http://allegro.pl/show_item.php?item=3243409003

2 komentarze:

  1. Anonimowy23:03

    Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, ładne zdjęcia. :) + obserwuję :)
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.