piątek, 10 maja 2013

BLOGLOVIN.

Na początku napisze, że dodałam gadżet bloglovin , ponieważ gadżet z obserwatorami ma być usunięty ;C Nie mam pojęcia dlaczego , jak prawie wszyscy z niego korzystają.. TU MACIE PETYCJE PRZECIW USUWANIU TEGO (https://www.change.org/petitions/google-keep-google-reader-running) nie wiem czy to coś zdziała , ale warto spróbować. 

Siemka ;D W sq jakoś zleciało , sprawdzian z fizyki poszedł dobrze , 1 cz. miałam ze ściąg a 2 cz. miałam taką samą jak Weru to od niej spisałam ;P Z zadania z niemca mam 6 , ta babka naprawdę jest coraz milsza i daje takie zadania i prace na lekcji , alby można było łatwo dobre oceny złapać , nie wiem czy jest to spowodowane wiadomością o której się ostatnio dowiedziałam co do niej , ale by to pasowało ;>  Po sq poszłam do Rossmanna , kupiłam fluid i mleczko do demakijażu. A tato kupił mi mój szampon ;D


Monety już pospisywałam , zdjęcia już porobione , jutro trzeba je tylko wystawić. Wróciłam do floga , zawiesiłam go miesiąc temu , tak w sumie bez powodu , ale jednak coś mnie do niego przyciąga, bo tak naprawdę od niego zaczęły się moje początki z aparatem ;>Jak macie ochotę tam zajrzeć to klik w zakładkę ;D Jutro muszę się skontaktować z firmą ASUS , rozwaliłam tak trochę gniazdo od laptopa i trzeba się nagłowić żeby ustawić ładowarkę tak żeby ładowała, a jak już się ją ustawi to nie mogę jej ruszać. Chodzi mi o podpytanie ich czy obejmuje mi to gwarancja , miałam załatwiać to po sanatorium, ale coś czuje że to tak długo nie pociągnie. W każdym razie jak nie pójdzie na gwarancje to dam go do naprawy. Będę się musiała troszkę pomęczyć z notebookiem brata.

Ogólnie to przez ostatnie 2 dni śpię po 5 godzin i przez to cały czas kręci mi się w głowie ;c Ale na szczęście mamy już weekend i czas żeby to nadrobić ;D








OBSERWACJA = OBSERWACJA



24 komentarze:

  1. to dobrze, że fizyka poszła dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia:)

    http://fotolivekate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A moja pani od niemieckiego to prawdziwa zołza! U niej mieć 4 to już coś ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. nivea;D
    fajne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś ten szampon, nawet dobry ^^

    +wpadnij do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię produkty Garniera:)
    i.. lubię Twoje zdjęcia:)
    są świetne! :)

    mam pytanko,
    czy napis DREAM na Twojej ścianie jest wykonany ze zdjęć?:)

    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :) zapraszam do obserwowania hardrock-hallelujah.blospot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :)
    Obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia! + podoba mi się Twój nagłówek :P
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post. :>
    +Zapraszam:
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog i footki :D Świetny post czekam na następnee ! :D
    Obserwuje i licze na reeeewanż :D
    olivee-blog.blogspot.com <- u mnie także obserwacja = obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że ta petycja coś zmieni. Śliczne zdjęcia ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia ;*

    http://sweetpastrylovelyteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny tytuł posta :D
    Śliczne zdjęcia! ^.^

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie tu : 3
    OBSERWUJĘ I LICZE NA TO SAMO
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja pani z niemieckiego jest super ;)
    zachęcam do obseracji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia!Obserwuję. :)

    zuuzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia ! :) Obserwujemy ? :D
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominuję Cię do Liebster blog award

    więcej szczegółów na 96berry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te listki!
    Obserwuje!
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia :) Fajnie, że fizyka dobrze Ci poszła - gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. To mleczko do demakijażu jest na prawdę dobre, miałam okazję je wytestowac ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.