niedziela, 19 maja 2013

rowerki.


hejka , wczoraj w nocy chyba lunatykowalam xd bo wieczorem wylanczalam lapka , a w nocy sie budze, a laptop wlaczony i odwrocony do gory nogami xD Byłysmy na rowerkach , tym razem nie bylo bladzenia , tylko problemy z rowerami , ale Weru to mistrz i moj naprawila ^^ Znowu sie spalilam , chodziasz wydawalo mi sie ze nie ma az takiego slonca. Pod wieczor ogarnelam jeszcze troche zdjec. Dzisiaj mamy czyste niebo , popoludniu chce sie zaczac troche opalac , a teraz lece ogarnac zdjecia na kompie , bo jest tam mase takich ktorych nigdzie nie wstawie a miejsce zajmuja.






























13 komentarzy:

  1. kochana zmniejsz zdjęcia, bo nie da się oglądać ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już poprawione ;> mam dzisiaj problemy ze zrobieniem czegokolwiek na spocie ;c

      Usuń
  2. Przygoda z lunatykowaniem, hahha. :)
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :) A co do rowerów to sama bym sobie pojeździła ale czasu nie ma... Hah ja kiedyś lunatykowałam ale ostatnio nie 'rozrabiałam' przez sen bardziej niż bełkotanie bezsensownych rzeczy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam więc komentarz i obserwacja będą mile widziane, albo jakaś rada czy coś w tym stylu :D http://swiat-indzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne foty :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia i fajny post. ;>
    +zapraszam:
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne zdjęcia. Też ostatni obyłam na przejażdżce rowerowej :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. doskonałe fotki.
    perfekcyjne wręcz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ; >
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te zdjęcia masz talent :D Oserwujemy? Zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :) dopiero zaczynam hania-blog-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.