niedziela, 12 maja 2013

ombre ?

Siemka , wczoraj wstałam po 11 , zafarbowałam bratu spodnie i próbowałam na kawałkach materiału robić ombre , wyszył 3 na 5 . Może dlatego że robiłam to z czarnym kolorem na białym materiale ? ale w koncu takie chce zrobic spodenki tylko ze chyba spróbuje na błękitno ;> Po obiedzie poszłam z bratem do babci żeby naprawic jej rower , siedzialam tam do 18 xD W domu przegrałam wszystkie zdjecia i filmy z laptopa na dysk przenosny , bo w pn/wt wysylam go do naprawy, wiec przez najblizszy czas bede korzystac z notebooka Michała , dziwnie mi sie na nim pisze i jest mi troche za mały , ale lepsze to niż komórka ;P Wieczorem pisałam sobie z Maćkiem i Sarą , macie tu nasze "zabawy" xD ( nie obrażając fanek )





Jak zwykle pogoda na weekend jest masakrtyczna , caly czas pada , a słońca brak. Pewnie jak sie zacznie szkoła to znowu bedzie slicznie -.-  Ide oglądać jakiś film , powinnam sie wziasc za nauke , ale jakos nie mam no to ochoty ;P




OBSERWACJA = OBSERWACJA 

19 komentarzy:

  1. Fajne zdjęciaxd hahha
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przeróbki . Ty dajesz komputer do naprawy, a ja zaraz wgrywam Windowsa :)
    Obserwuje .

    Zapraszam : ridiculous-boy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O u mnie tylko troszkę po padało i ciepło ;3

    http://myy-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie ,dlatego że jestem fanką Biebera zdjęcia nie przypadły mi do gustu. Ale nie wszyscy muszą go lubić :)
    Oczywiście obserwuję. Mogę liczyć na rewanż? Będzie mi bardzo miło:)
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tak samo pogoda masakryczna... : /

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaa... znam to uczucie lenistwa >.> xD
    Zdjęcia wprost genialne i twórcze, haha XDD
    Pogoda rzeczywiście nieciekawa.. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahha fajne zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem jakąś wielką fanką Justina ale proponuję trochę więcej szacunku ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niego nic nie mam , słucham nawet niektórych jego piosenek ;P
      a te zdjęcia to tylko tak dla beki ;P

      Usuń
    2. spoko, ale tak na pierwszy rzut oka nie wygląda to jakby było dla beki :)

      Usuń
  9. U mnie też cały czas pada:(

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przeróbki;))

    http://kosmiczna-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha, fajne zdjęcia;D

    obserwuję :)

    http://veroniquepage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. hahhahahahahahha, genialne zdjecia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zdjecia blog w dyche
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pościk :) Obserwuje

    U mnie konkurs zapraszam

    http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te zdjęcia. :P

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.