poniedziałek, 27 maja 2013

no w końcu przyszedł.

Hejka, dzisiaj dzien okey , do sq na 9.40 , lekcje minely dosc szybko , dostalam 5 i dwa + z polskiego , i 2 z biologi , ale to juz jest taka norma xd Na gegrze byl lekki odpal w sumie to nie ma to jak smiac sie z tego ze wlozy sie piornik do innego piornika x.x ;P  Rodzice byli wczoraj w Czechach i przywiezli ciasto Marlenke , mniam ♥.♥  Po poludniu poszlam z Weru niby na rowery , ale wyszlo na to ze wylondowalysmy na budce razem z colą , i tak jestem pewna ze to nam szkodzi xD pozniej pojechalysmy do "parku" pod cmentarzem xD Gadalysmy , i nie ktore tematy byly dziwne , aczkolwiek smieszne ;P Jak wracalam przywalilam sobie metalowym pedalem w piete , sama nie wiem jak, ale boli. Bylam u babci po zdjecia , bo chciala zeby je troche obrobic. I w końcu mam swojego laptopa , wgl. to sie czuje tak jakbym dostala go nowego a nie z naprawy , bo jest taki czysty i pachnie tak jak nowy xD ale ciezko mi sie przyzwyczaic do takiego duzego ekranu ;P Dogadalam sie z kolega Tomka , Bartkiem i jutro oddaje mu 12 rybek , ciesze sie ze tak szybko sie ich pozbylam ^^  Na moim laptopie bede musiala zrobic formata , bo mam w nim mase programow ktorych nie uzywam, a pozniej narzekam ze nie mam miejsca na cos co mi jest potrzebne, musze tylko poczekac az brat przywiezie mi dysk , zebym zgrala sobie jedne z wazniejszych rzeczy ;> Myśle ze w nastepnym poscie dodam troche zdjec , bo poki co to nie zdazylam ich przejzec xD

huhuhu , mam 100 obserwatorow łiii.. jaram sie wami ^^   dziekuje ♥

6 komentarzy:

  1. Formata to muszę zrobić i ja dobrze, że mi przypomniałaś.

    http://beznudyyy.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję 100 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ;)

    pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :> Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :)
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny blog <333
    Zapraszam do komentowania i obserwowania :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.