sobota, 25 maja 2013

może jednak brąz ?

Hejka ;d pisze takiego zbiorowego posta z ostatnich 4 dni bo nie pamietam co kiedy sie dzialo ;P No to tak , dostalam z matmy i chemii 5 , ze sprawdzianu z gegry mam 3- , ale i tak na koniec bd miala 4 ;D  zamiast fizyki mielismy angielski i Kamila wyciagla okulary w takim twardszym woreczku i stwierdzilam ze zrobi z niego bombe xd i bylo jeb, uciszylam cala klase , fuck yea ! ^^ gosciu chcial mi wpisac uwage , ale przeprosilam i obylo sie bez ;P Kupilam sobie trampki rozowe i czarne , takie zwykle szmaciaki, ktore prawie kazdy ma, szukalam po miescie spodni na gumce , ale niestety nic na sb nie znalazlam , to poszlam do lumpa i bam znalazlam idealne na mnie , przy okazji kupilam jeszcze koszule, sweter i portfel ;D Wypatrzylam tez w pepco czarno-bezowa koszule , ale jak ja przymierzylam to byla mi do kolan xd ja chce byc wyzsza no ! ale mama wygrzebala mi mietowe spodnie wiec z zakupow jestem zadowolona ;>

Mama gadala z tata i stwierdzili ze kupia mi fototapete do pokoju , podobaja mi sie takie za na 1 planie jest most a na 2 miasto , czarno-biale albo sepia. Jeśli chodzi o kolory to chyba postawie na czekoladowy i bialy , bo na czarny mi nie pozwalaja. A takie zestawienie bedzie mi pasowalo do mebli i co najwazniejsze uzyskalam na to zgode ;P

Przegladalam ostatnio na kilku stronach oferty z akwariami , bo moje niestety jest zamale na taka ilosc ryb , tym bardziej jak maja one jeszcze urosnac , popytam jeszcze kilku osob , to moze je poprostu komus oddam ;P

Napisala do mnie kolejna dziewczyna z ktora jade do sanatorium , wydaje mi sie troszke nieogarnieta , ale w sumie nie znam jej jeszcze w realu to nie moge duzo powiedziec xd

Zaraz biore sie za robienie figur przestrzennych na matme , musze zrobic kilka bardziej skaplikowanych bo chce miec za kazda ocene , jak dobrze pojdzie to moze na koniec wyciagne na 4 ^^


OBSERWACJA = OBSERWACJA

11 komentarzy:

  1. Szmaciaki, fajna nazwa. :D
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ;)

    obserwuję i pozdrawiam ;*
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na koniec roku świadectwo z paskiem?

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow 5 z matmy!! marzenie... :))

    http://myy-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fototapety są piękne, sama chciałabym taką mieć, ale teraz przy dziecku nie zdałoby to funkcji. Pochwal się nią jak już będziesz miała.

    http://beznudyyy.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pochwale xD ale myślę, że to dopiero pod koniec wakacji ;P

      Usuń
  6. już obserwuję ;)

    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy blog :)
    Obserwuje i zapraszam http://karolina-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chaotyczny post zawsze spoko! Super ze fototapeta! Ja mamnistety z bratem pokoj; p
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.