czwartek, 9 maja 2013

monety 2 zł.

Stwierdziłam, że postaram się sprzedać swoją kolekcje monet 2 zł , mam ich 198 ( województwa, zwierzęta, miasta, rocznice, sport, itd. ) Jakoś znudziło mi się ich zbieranie , jak byłam młodsza to mnie to bardziej jarało ;D Jak ktoś był by zainteresowany kupnem , pisać w komentarzach.

Dzisiaj wstałam o 8.30 , Weru chciała jechać na rowery o 11 , a ja musiałam załatwić jeszcze kilka rzeczy , przez to się nie wyspałam i przy gwałtownych ruchach kręci mi się w głowie x.x Co do rowerów to było fajnie, najpierw wiochy , później las , znowu wiochy i wyszło no to, że się tak trochę zgubiłyśmy , ale to jest u nas normalne ^^ Powrotna droga mi się trochę dłużyła, jechałyśmy w słońcu, bolała mnie dupa od siodełka i mam na coś alergie przez co źle mi się oddychało xD Ale i tak jestem zadowolona i chętnie pojechała bym 2 raz , może na weekend coś się wymyśli ;D Ogólnie to mam spieczone ramiona i twarz , nie lubię być czerwona -.-

Jutro sprawdzian z fizyki, no który nie chciało mi się uczyć, będzie 1 -.- , muszę oddać tabelkę z infy , babka z niemca ma sprawdzać zadanie na ocenę , no cóż jakoś trzeba przeżyć ten piątek , po sq trzeba jeszcze skoczyć do rossmanna po kilka kosmetyków ;D

Musze powiedzieć tacie, żeby kupił mi mój szampon , bo od tego co mam to mnie głowa swędzi , trzeba jeszcze powystawiać monety na allegro albo tablicy , przynajmniej może będę miała na tym jakiś zysk ;D







OBSERWACJA = OBSERWACJA 

10 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia na sprawdzianie z fizyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na fizyce :D
    Jak coś kupisz z kosmetyków to koniecznie pokaż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. BARDZO FAJNY BLOG :)
    ZAJRZYJ DO MNIE :
    http://pietrucha144.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia... Bardzo mi się podobają. Obserwuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny blog! <3
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu.. mam nadzieję, że da się poprawić fizyczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog i zdjęcia :3
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://ajuuuu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog i śliczne zdjęcia <3
    Zaczęłam obserwować, mam nadzieję, że się odwdzięczysz :).
    Jak obejrzysz już "Powrót zła" to napisz :p
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh ;D

    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle świetne zdjęcia. *o*

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.