środa, 15 maja 2013

listy gończe.

Błagam, niech to się sprzeda :

http://allegro.pl/show_item.php?item=3243409003



hejka , wczoraj siedzialam sobie w domu bo mialam tylko 3 lekcje , to nie oplacalo mi sie isc , bylam z psem u weterynarza i juz nie ma kleszcza ;> zakladalam pokrowce w samochodzie , zamiatalam schody choc tgo nie lubie , bo zawsze przy tym meczy mnie kichanie , a tym bardziej jak tych schodow jest tak duzo i te sprzatanie to chyba jedna z wad wiekszego domu. Pouczyllam sie roche na gegre i histe i nic wiecej sie w sumie nie dzialo.

Dzisiaj babka z chemi zadala nam zadanie zeby zrobic/ulepic cos z gipsu, i juz padaly pomysly zeby zrobic karnego xD ja naszczescie kilka lat temu bawilam sie gipsem to mam to juz z glowy. na fizyce tez polewkowo, listy gończe za Lipititkiem , Szczurkiem Zenkiem , Wężem Jackiem i Gołębiem Maćkiem zawsze spoko , byla jeszcze propozycja Kurki Krysi , ale babka sie nie zgodzila wykorzystywac jej imie , wolala trzec szmatką o rurke xdd na matmie mnie, Weru , Angelike i Kamile a nawet Dżona meczylo ziewanie , tak to juz jest , ze jak ktos zacznie to juz nie ma konca ;P Na histori jednak nie bylo kartkowki tylko pytal , moglam sie zglosic , ale sie balam , a teraz zaluje , bo zadawal latwe pytania. W domu pogralam sobie w "autka" nie pamietam jak sie ta gra nazywa, ale wciaga ;) bylam u dziadka po plastikowe koreczki bo zbieramy do szkoły.

Jutro ide oddac te koreczki, czeka mnie sprawdzian z gegry , ale sciagi sa to mozna isc ;P  Lece ogladac powtorke Top Model na tvnplayer.pl




8 komentarzy:

  1. też oglądam top model :)

    +zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia!:)

    http://kosmiczna-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja siedze w domu od poniedziałku bo nawet mi się nie chce do szkoły chodzić ;)
    Fajne zdjecia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. super foty obserwujemy? ja już ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne lekcje <3. haha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19:24

    Fabulous post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia :)
    ciekawie piszesz posty ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia.
    Fajny dzień miałaś <3.

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.