czwartek, 30 maja 2013

jeszcze 6 dni ♥

siemka , we wtorek przynioslam na matme 2 figury origami i bam ! dostałam za nie 3 piatki , w dodatku sprawdzian z matmy przelozony jest na srode a mnie juz nie bedzie, no to 4 na koniec na lajcie bede miala ;D zwolniłam sie z 2 ostatnich lekcji bo bolal mnie brzuch. w domu przerabialam zdjecia, wieczorem oddałam Bartkowi 13 rybek , teraz mam tak troche pusto w akwarium , ale jest przynajmniej czysciej.

W srode sprawdzian z chemii , nic sie nie uczylam, pewnie dostane 2 tak jak zawsze xD  na niemieckim bylismy na auli i graliśmy w łapki i gluchy telefon, to co teraz napisze troche mnie szokuje , ale nasza klase jest troche zgrana. Bylam na korkach ostatni raz w tym roku, nie moglam sie doczekac ich konca bo juz mam dostc tej babki , a tu badum ! oznajmila nam ze juz nie bedzie udzielala korkow, a ja od razu banan na ryjku ^^ Wieczorem poszlam do Olki , uczylam ja jezdzic na desce , i dobrze jej idzie , nawet jej mama probowala xD pozniej poszlysmy na łąki , koper zawsze spoko. Śledził nas kolega Oli,Sebastian , to go zawolalam i to byl moj blad xD ale chodziasz ma fajnego psa ;P

Dzisiaj wstalam oklo 11 , pwenie spalabym dluzej , ale sms mnie obudzil i juz nie moglam zasnac xD ogladalam troche tv , pozniej poszlam ogarniac akwarium, zajelo mi to jakies 3 godziny , nie umialam przykleic tła , ale jakoś dałam rade , taśma dobra na wszystko xD

Dowiedziałam sie ze do sanatorium jadą ze mna Patrycja i Nicola, bylam z nimi tam ponad rok temu i świetnie sie z nimi dogadywalam ^^ Marta ma sprobowac zalatwic zebysmy byly razem w pokoju , bo ona jedzie dzien szybciej , to ekipe juz mam xD jeszcze tylko 6 dni do wyjazdu , aww.. juz nie moge sie doczekac ;D

Zaczelam sie z mama gadac troche inaczej o wakacjach i zamiast pytac sie jej czy dziewczymy moga do mnie przyjechac , to spytalam sie kiedy moga do mnie przyjechac, i powiedziala ze wstepnia na poczatku sierpnia pozniej razem namowimy mame zebym ja mogla jechac do nich , wiec najprawdopodobniej zobacze sie w te wakacje z Adą i Rolo, a potem z Zającem, Gryzlakiem, Rekinem i resztą ^^

Chce na wakacje zmienic kolor wlosow, boje sie ze pozniej nie odzyskam swojego blondu, bo podobno jak bede chciala zrobic znowu na blond to albo wyjdzie mi rudy , albo taki brudny blond , no ale chce zmiany , mysle ze najpierw spróbuje szamponetka. Obawiam sie tez ze w tym kolorze bede wygladac jak burak, ale mi sie taki podoba ;P Chodzi mi o mniej wiecej taki :


OBSERWACJA = OBSERWACJA


13 komentarzy:

  1. Kolor jest świetny, tylko jeśli chciałabyś wrócić do swojego naturalnego koloru to mogłabyś mieć problem. Znam osoby, które pomalowały włosy szamponetką i zmyła im bez problemu. Ale jednej mojej koleżance pozostała taki odcień i włosy trochę dziwnie wyglądały.
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tlenione na jasny blond, i wydaje mi się, że to wyjdzie jeszcze gorzej xD

      Usuń
  2. Ja bym chciała z jasnego na ciemny brąz, więc nie mam problemu. :)
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na niemieckim też są luzy. Ja nie farbowałam nigdy włosów, tylko raz szamponetką, ale na identyczny kolor jak mam naturalny, wiec nie było nic widać. W sumie to bardzo podoba mi się efekt ombre <3

    + Wcale nie byłam taka odważna. Koleżanka w październiku około 40 cm.^^
    Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ombre też bardzo mi się podoba, ale u większości osób wygląda to tak, że poprostu końcówki są na inny kolor, bez przechodzenia xD
      40 cm O.o hardcore :P

      Usuń
  4. Oby sprawdzian z chemii poszedł dobrze .
    + Również obserwuje .
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam tam napisać "..był sprawdzian.." , już go napisałam , ale dziękuję ♥

      Usuń
  5. dzieki za obserwacje odwdzieczam sie tym samym i zapraszam czesciej oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ah, uwielbiany przez wszystkich przedmiot chemia :) też tak zawsze mam, że umiem wszystko a dostaję 2 albo 3.
    obserwuję i pozdrawiam,
    http://xzawada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech dziewczyny, dajcie sobie spokój z farbowaniem, natura wiedziała co robi wyposażając Was w kolor włosów, z jakim się urodziłyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xd Ja tam lubię eksperymentować ;P

      Usuń
  8. Fajne tło i nagłówek. Dobrze że macie zgraną klasę, oby tak dalej ! ♥
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgrana to jest tylko czasami xd

      Usuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.