czwartek, 30 maja 2013

jeszcze 6 dni ♥

siemka , we wtorek przynioslam na matme 2 figury origami i bam ! dostałam za nie 3 piatki , w dodatku sprawdzian z matmy przelozony jest na srode a mnie juz nie bedzie, no to 4 na koniec na lajcie bede miala ;D zwolniłam sie z 2 ostatnich lekcji bo bolal mnie brzuch. w domu przerabialam zdjecia, wieczorem oddałam Bartkowi 13 rybek , teraz mam tak troche pusto w akwarium , ale jest przynajmniej czysciej.

W srode sprawdzian z chemii , nic sie nie uczylam, pewnie dostane 2 tak jak zawsze xD  na niemieckim bylismy na auli i graliśmy w łapki i gluchy telefon, to co teraz napisze troche mnie szokuje , ale nasza klase jest troche zgrana. Bylam na korkach ostatni raz w tym roku, nie moglam sie doczekac ich konca bo juz mam dostc tej babki , a tu badum ! oznajmila nam ze juz nie bedzie udzielala korkow, a ja od razu banan na ryjku ^^ Wieczorem poszlam do Olki , uczylam ja jezdzic na desce , i dobrze jej idzie , nawet jej mama probowala xD pozniej poszlysmy na łąki , koper zawsze spoko. Śledził nas kolega Oli,Sebastian , to go zawolalam i to byl moj blad xD ale chodziasz ma fajnego psa ;P

Dzisiaj wstalam oklo 11 , pwenie spalabym dluzej , ale sms mnie obudzil i juz nie moglam zasnac xD ogladalam troche tv , pozniej poszlam ogarniac akwarium, zajelo mi to jakies 3 godziny , nie umialam przykleic tła , ale jakoś dałam rade , taśma dobra na wszystko xD

Dowiedziałam sie ze do sanatorium jadą ze mna Patrycja i Nicola, bylam z nimi tam ponad rok temu i świetnie sie z nimi dogadywalam ^^ Marta ma sprobowac zalatwic zebysmy byly razem w pokoju , bo ona jedzie dzien szybciej , to ekipe juz mam xD jeszcze tylko 6 dni do wyjazdu , aww.. juz nie moge sie doczekac ;D

Zaczelam sie z mama gadac troche inaczej o wakacjach i zamiast pytac sie jej czy dziewczymy moga do mnie przyjechac , to spytalam sie kiedy moga do mnie przyjechac, i powiedziala ze wstepnia na poczatku sierpnia pozniej razem namowimy mame zebym ja mogla jechac do nich , wiec najprawdopodobniej zobacze sie w te wakacje z Adą i Rolo, a potem z Zającem, Gryzlakiem, Rekinem i resztą ^^

Chce na wakacje zmienic kolor wlosow, boje sie ze pozniej nie odzyskam swojego blondu, bo podobno jak bede chciala zrobic znowu na blond to albo wyjdzie mi rudy , albo taki brudny blond , no ale chce zmiany , mysle ze najpierw spróbuje szamponetka. Obawiam sie tez ze w tym kolorze bede wygladac jak burak, ale mi sie taki podoba ;P Chodzi mi o mniej wiecej taki :


OBSERWACJA = OBSERWACJA


poniedziałek, 27 maja 2013

no w końcu przyszedł.

Hejka, dzisiaj dzien okey , do sq na 9.40 , lekcje minely dosc szybko , dostalam 5 i dwa + z polskiego , i 2 z biologi , ale to juz jest taka norma xd Na gegrze byl lekki odpal w sumie to nie ma to jak smiac sie z tego ze wlozy sie piornik do innego piornika x.x ;P  Rodzice byli wczoraj w Czechach i przywiezli ciasto Marlenke , mniam ♥.♥  Po poludniu poszlam z Weru niby na rowery , ale wyszlo na to ze wylondowalysmy na budce razem z colą , i tak jestem pewna ze to nam szkodzi xD pozniej pojechalysmy do "parku" pod cmentarzem xD Gadalysmy , i nie ktore tematy byly dziwne , aczkolwiek smieszne ;P Jak wracalam przywalilam sobie metalowym pedalem w piete , sama nie wiem jak, ale boli. Bylam u babci po zdjecia , bo chciala zeby je troche obrobic. I w końcu mam swojego laptopa , wgl. to sie czuje tak jakbym dostala go nowego a nie z naprawy , bo jest taki czysty i pachnie tak jak nowy xD ale ciezko mi sie przyzwyczaic do takiego duzego ekranu ;P Dogadalam sie z kolega Tomka , Bartkiem i jutro oddaje mu 12 rybek , ciesze sie ze tak szybko sie ich pozbylam ^^  Na moim laptopie bede musiala zrobic formata , bo mam w nim mase programow ktorych nie uzywam, a pozniej narzekam ze nie mam miejsca na cos co mi jest potrzebne, musze tylko poczekac az brat przywiezie mi dysk , zebym zgrala sobie jedne z wazniejszych rzeczy ;> Myśle ze w nastepnym poscie dodam troche zdjec , bo poki co to nie zdazylam ich przejzec xD

huhuhu , mam 100 obserwatorow łiii.. jaram sie wami ^^   dziekuje ♥

sobota, 25 maja 2013

może jednak brąz ?

Hejka ;d pisze takiego zbiorowego posta z ostatnich 4 dni bo nie pamietam co kiedy sie dzialo ;P No to tak , dostalam z matmy i chemii 5 , ze sprawdzianu z gegry mam 3- , ale i tak na koniec bd miala 4 ;D  zamiast fizyki mielismy angielski i Kamila wyciagla okulary w takim twardszym woreczku i stwierdzilam ze zrobi z niego bombe xd i bylo jeb, uciszylam cala klase , fuck yea ! ^^ gosciu chcial mi wpisac uwage , ale przeprosilam i obylo sie bez ;P Kupilam sobie trampki rozowe i czarne , takie zwykle szmaciaki, ktore prawie kazdy ma, szukalam po miescie spodni na gumce , ale niestety nic na sb nie znalazlam , to poszlam do lumpa i bam znalazlam idealne na mnie , przy okazji kupilam jeszcze koszule, sweter i portfel ;D Wypatrzylam tez w pepco czarno-bezowa koszule , ale jak ja przymierzylam to byla mi do kolan xd ja chce byc wyzsza no ! ale mama wygrzebala mi mietowe spodnie wiec z zakupow jestem zadowolona ;>

Mama gadala z tata i stwierdzili ze kupia mi fototapete do pokoju , podobaja mi sie takie za na 1 planie jest most a na 2 miasto , czarno-biale albo sepia. Jeśli chodzi o kolory to chyba postawie na czekoladowy i bialy , bo na czarny mi nie pozwalaja. A takie zestawienie bedzie mi pasowalo do mebli i co najwazniejsze uzyskalam na to zgode ;P

Przegladalam ostatnio na kilku stronach oferty z akwariami , bo moje niestety jest zamale na taka ilosc ryb , tym bardziej jak maja one jeszcze urosnac , popytam jeszcze kilku osob , to moze je poprostu komus oddam ;P

Napisala do mnie kolejna dziewczyna z ktora jade do sanatorium , wydaje mi sie troszke nieogarnieta , ale w sumie nie znam jej jeszcze w realu to nie moge duzo powiedziec xd

Zaraz biore sie za robienie figur przestrzennych na matme , musze zrobic kilka bardziej skaplikowanych bo chce miec za kazda ocene , jak dobrze pojdzie to moze na koniec wyciagne na 4 ^^


OBSERWACJA = OBSERWACJA

wtorek, 21 maja 2013

jestę mistrzę od pufy.

siemka ;> zdjecia na kompie ogarniete , zostawilam te co sa "czegos" warte ;P wczoraj naprawilam pufe, Ola jest mistrz ! xd dzisiaj mialam lekcje do 11.30 , wiekszosc lekcji gralam w pou xd przed angielskim ogarnelysmy takie sexy gierki, ze sie puka w jajko i trzeba puknac milion razy zeby sie rozbilo i cos z niego wyszlo xd w domu ogarnelam pietro bo mam dzisiaj gosci , umylam szybe ktora obskakal pies. Mama kupila mi peeling i balsam obydwa slicznie pachna ^^

Jakiś mix zdjęć , żeby nudno nie było ;P





moje odrosty są boskie xD



OBSERWACJA = OBSERWACJA 

niedziela, 19 maja 2013

rowerki.


hejka , wczoraj w nocy chyba lunatykowalam xd bo wieczorem wylanczalam lapka , a w nocy sie budze, a laptop wlaczony i odwrocony do gory nogami xD Byłysmy na rowerkach , tym razem nie bylo bladzenia , tylko problemy z rowerami , ale Weru to mistrz i moj naprawila ^^ Znowu sie spalilam , chodziasz wydawalo mi sie ze nie ma az takiego slonca. Pod wieczor ogarnelam jeszcze troche zdjec. Dzisiaj mamy czyste niebo , popoludniu chce sie zaczac troche opalac , a teraz lece ogarnac zdjecia na kompie , bo jest tam mase takich ktorych nigdzie nie wstawie a miejsce zajmuja.






























piątek, 17 maja 2013

wycieczka ?

siemka , w czwartek zanioslam do sq koreczki, babka z chemi kazala nam zrobic figurki z gipsu naszczecie mam juz gotowe bo jak bylam mlodsza to sie tym bawilam ;P Sprawdzian z gegry napisalam chyba dobrze , pod koniec zabral mi sciage , ale juz spisywalam na lajcie bo zastaly mi 3 wyrazy to juz mi na niej nie zalerzalo ;p Na wychowawczej zaproponowalismy wyjazd bo Bąkowa na rowerach na jedna noc, gosciu sie zgodzil i ja sie jeszcze na to zalapie bo jedziemy pod koniec maja , a wstepne plany juz sa. Wgl bardzo mily byl bo na 2 godzinach wf zabral nas nad zalew i nawet robil nam zdjęcia xD

Popołudniu wyszłam z Weru. , najpierw cola na pieńku , pozniej rondo w parku dopuki nie zaczely grysc nas komary , przejechalysmy jeszcze przez park , oczywiscie musiala mi wleciec mucha do oka i zaczelam lzawic xd mialysmy spotkanie do bierzmowania , niby ich nie lubie i nigdy nie chce mi sie na nie isc , ale zawsze z czegos sie grzejemy , tym bardziej ze jestesmy jedynymi dziewczynami w grupie xD 

Dzisiaj sprawdzian z biologi , chce chodziarz 3. Z matmy na koniec roku wyjdzie mi chyba 3 , szkoda bo chcialam 4 , przed nami ostatni sprawdzian , a ja go nie napisze az tak dobrze. W Pou jest nowa aktualizacja i jest ogródek xd oczywiscie znowu jest faza , ciekawe na jak dlugo ;p W domu zrobilam rybe w jogurtowo-ketchupowym sosie, mniam ;D 

Jutro sobota , jest wolne a ja i tak sie nie wyspie bo jedziemy o 11 rowerkowac , ale w sumie brakowalo mi tego to nienarzekam ;p ciekawa jestem w ktorym miejscu zgubimy sie tym razem xd Musze sie wkoncu zmotywowac do zafarbowania tych spodenek , bo chce ale mi sie niechce zaczynac xd 



OBSERWACJA = OBSERWACJA 

http://allegro.pl/show_item.php?item=3243409003

środa, 15 maja 2013

listy gończe.

Błagam, niech to się sprzeda :

http://allegro.pl/show_item.php?item=3243409003



hejka , wczoraj siedzialam sobie w domu bo mialam tylko 3 lekcje , to nie oplacalo mi sie isc , bylam z psem u weterynarza i juz nie ma kleszcza ;> zakladalam pokrowce w samochodzie , zamiatalam schody choc tgo nie lubie , bo zawsze przy tym meczy mnie kichanie , a tym bardziej jak tych schodow jest tak duzo i te sprzatanie to chyba jedna z wad wiekszego domu. Pouczyllam sie roche na gegre i histe i nic wiecej sie w sumie nie dzialo.

Dzisiaj babka z chemi zadala nam zadanie zeby zrobic/ulepic cos z gipsu, i juz padaly pomysly zeby zrobic karnego xD ja naszczescie kilka lat temu bawilam sie gipsem to mam to juz z glowy. na fizyce tez polewkowo, listy gończe za Lipititkiem , Szczurkiem Zenkiem , Wężem Jackiem i Gołębiem Maćkiem zawsze spoko , byla jeszcze propozycja Kurki Krysi , ale babka sie nie zgodzila wykorzystywac jej imie , wolala trzec szmatką o rurke xdd na matmie mnie, Weru , Angelike i Kamile a nawet Dżona meczylo ziewanie , tak to juz jest , ze jak ktos zacznie to juz nie ma konca ;P Na histori jednak nie bylo kartkowki tylko pytal , moglam sie zglosic , ale sie balam , a teraz zaluje , bo zadawal latwe pytania. W domu pogralam sobie w "autka" nie pamietam jak sie ta gra nazywa, ale wciaga ;) bylam u dziadka po plastikowe koreczki bo zbieramy do szkoły.

Jutro ide oddac te koreczki, czeka mnie sprawdzian z gegry , ale sciagi sa to mozna isc ;P  Lece ogladac powtorke Top Model na tvnplayer.pl




poniedziałek, 13 maja 2013

Sprzedajcie się ! xD


Siemka ;P Wczoraj pralam portfel , i chyba jednak bd musiala kupic nowy bo ten dalej wali xD

Wystawiłam monety , bardzo chce zeby sie sprzedaly ! bo inaczej lipa z remontu pokoju.

WCHODZIMY TU !

 http://allegro.pl/show_item.php?item=3243409003



 dzisiaj dzien nawet ok , na polskim pisalam co 3 wyraz , na religi film "Fatima " i tekst jakiejś młodej - matka mnie zbeształa <lol2> na niemcu zastepstwo , 2 histroie szybko zlecialy , az dziwnie. Wgl. po co robić historie i wos tak jak jest w planie, jak można zrobic 2 historie -.- juz 3 tydznien z rzędu tak jest. Po sq z Olą do sklepu po karme dla psa , poźniej do mikory , kupilam sobie 2 dlugopisy z ciekim "wkladem" do pisania sciag , tak wiem , mialam juz sie zaczac uczyc , ale jak chce wyciagnac na 4 z gegry to inaczej tego nie zrobie ;P Wieczorem poszłam na chwile do dziadka skserowac kilka rzeczy , poczytałam historie , bo w srode chyba napewno bedzie kartkowka -.- Przed chwila ogarnelam sciage na gegre, chyba zrobie sobie jeszcze 1 albo 2 , na wypadek jakby gosciu mi zabral , cale szczescie ze on nie wpisuje za to jedynek ;> Jutro nie ide do sq bo mam tylko 3 lekcje , powiedzialam mamie ze sie bede caly dzien uczyc, bardzoo śmieszne ;P Rano razem z tata i psem jade do weterynarza , bo Tofi zlapal takiego wielkiego kleszcza ;c


to był niemiecki , tego nie ogarniesz ;p

 Truszkafki , banan i soski tofi omomom ;p

focie w łazience zawsze spoko ;>


OBSERWACJA = OBSERWACJA