piątek, 5 kwietnia 2013

zmiany ?

hejka ;> Ostatnio zaczęłam tu troszke zmieniac i jak narazie to zostane przy tym "rozmieszczeniu" ;>  

wczoraj w sq nawet fajnie , ale na ostatnich 3 lekcjach bolała mnie głowa , dlatego po powrocie do domu położyłam się i spałam do 19 xd Dostałam pozytywna odpowiedz z NFZ i w ciągu 3 miesiecy pojade do sanatorium ;D nie moge sie juz doczekac ;D

Dzisiaj po 4 rano tato pojechał do Niemiec na komunie Mathiasa , w sq na pierwszej godzinie pisałam sprawdzian z biologi , biorac pod uwage to ze nawet nie przeczytalam notatek , to jestem zdziwiona tym ze cokolwiek napisalam , teraz tylko pytanie co dostane ? Gościu z wf chciał nam wpisac nieobecosc bo nie przyszlysmy na salke , tylko zostaly w szatni , ale chyba nie wpisał. Na niemieckim drapałyśmy z Weru po kolanach ,tak dziwnie to brzmi.. xd Przerobiłam kotleta Kamili na świnie xd Ze sq wracałam z Olcią , ale ona ma jazdy ;D 

Ogarnęłam pokoj, pisałam z Agą w sumie to duzo sie o niej dowiedzialam , zreszta ona o mnie tez ;> , teraz komentuje zdj na flogu i blogi ;> 








Haha xD stare ;P




Zostaw link do swojego bloga w załadce " zareklamoj swojego bloga" ;>

19 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)
    również obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. super już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słodki kociak z jęzorkiem :P super zdjęcia :)

    dziękuję za przemiły komentarz oraz za obserwację :)
    ode mnie również "plusik" :)

    pozdrawiam serdecznie,
    http://renewsway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to codziennie po powrocie ze szkoły śpię, inaczej cały dzień mam do bani xd ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzisiaj tez miałam test z biologi ale dobrze chyba poszedł bo abc :P

    http://szczesliwetrzynastki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę ostatnio wszyscy mają sprawdziany z biologii :p
    Śliczna jesteś ;)

    Zapraszam do mnie,
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie , ale masz zablokowanego bloga

      Usuń
  8. też ostatnio pozmieniałam u siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne zdjecia ! : ) Obserwuje ! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje twojego bloga jest świetny,a poobserwjesz mojego

    http://roksana-blog.blogspot.com/

    Zaprazam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jesteś ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. cute blog :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice weekend!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  14. trampki najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne :D
    Obserwuje i liczę na rewanżyk :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.