niedziela, 21 kwietnia 2013

trochę o mnie.







Fakty :


♥ nie lubie małych dzieci 

♥ nie lubie rozmawiac o swoich problemach
♥ nie lubie pisac sms  

♥ nie lubie z kimś ogladac horrorow
♥ nie lubie swoich napuszonych włosów
♥ nie lubie swojej szkoly
♥ nie lubie chodzic do kościola 
♥ nie lubie jak ktos mnie obgaduje za plecami
♥ nie lubie sie uczyc 
♥ nie lubie jak budzi mnie sasiad ktory zaczyna rano kosic trawe , albo ciac drzewo
♥ nie lubie mieć na meblach "dupereli" figórek, obrazkow itp.
♥ uwielbiam sama cos "tworzyc "
♥ kocham zakupy 
♥ kocham zwierzęta 
♥ lubie robic zdjecia
♥ lubie jak jest burza 
♥ lubie ogladac vlogi na yt 
♥ lubie pisac na gg
♥ lubie rysowac , ale tylko ja mam wene 
♥ lubie zapach benzyny , spalin , farb olejnych itd.
♥ lubie miec porządek na pulpicie i w pokoju 
♥ lubie jezdzic na rowerze, nartach i deskorolce 
♥ lubie miec dlugie paznokcie
♥ bardzo lubie poznawac nowe osoby
♥ mam kolo 40 lakierow do paznokci , a uzywam tylko 3-4 
♥ jesli pojde spac przed połnocą , to się nie wysypiam
♥ staram sie być szczera , ale czesto jestem prze to chamska
♥ jestem leniwa 
♥ łatwo przywiązuje sie do ludzi 
♥ nie mam problemu ze wczesnym wstawaniem
♥ podoba mi się piercing w umiarkowanej ilosci
♥ nie umiem kupowac/dobierac butow
♥ słucham wszystkiego co wpada w ucho , nie zalerznie od gatunku
♥ mam mase ubran , ale zawsze narzekam ze nie mam co ubrac
♥ nie mam ulubionego koloru
♥ ubieram sie w to co jest dla mnie wygodne , nieobchodzi mnie zdanie innych na ten temat


marzenia/cele :

♥ nauczyc sie jezdzic na snowboardzie
♥ zobaczyc sie z tymi zajebistymi ludzmi z sanatorium
♥ miec tatuaz na nadgarstku/karku
♥ remont pokoju 
♥ proste wlosy do tyłka
♥ sztanga na karku 

Łaaa.. Jaram się , mam 32 obserwatorów  i 1,260 odwiedzin !  
Dziękuję wszystkim którzy się do tego przyczynili  ♥


Siemka ;D wczoraj przez 4 godziny pisalam z Martą , nie znam jej jeszcze osobiscie , ale jest zajebista i tyle na ten temat. Dzisiaj rano porobilam kilka zdjec , dodam je w nastepnym poscie. Bylam w kosciele , pozniej nad zalew na spacer , wieje tam w pizdu , ale jest sloneczko i jest cieplutko i jest fajnie ;P  Mialam dzisiaj farbowac odrosty , znaczy mama miala mi farbowac , ale ma jakas tam alergie, sama nie wie na co , to stwierdzilam ze nie bede jej truc dupy zeby mi odrosty zrobila ;P Ogolnie to zostalo mi 22 dni szkoly w Klb. i jade do Kudowy , tam 3 tygodnie i wakacje ; D huehueheue , jaram sie ;P Zaraz bede sie uczyla wierszykow na niemca , tak mi sie chce.. Jutro po sq chyba wyskocze do rossmanna , nie mam pojecia jak mam sie zapytac tam babki o ten szampon z płukanką xd boje sie ze mnie nie zrozumie , haha xd  no najwyzej ;P 

Macie na koniec jeszcze Tofika :

11 komentarzy:

  1. niektóre fakty pasują też do mnie ;p

    http://myy-liffe.blogspot.com/
    zachęcam do obserwowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. to zacznij obserwować ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne foty : ) .
    Obserwuję : * http://wiktoriaa-wiktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy chyba nie lubi się uczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie psiaka jest genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za obserwację mojego bloga i ja też obserwuję!

    Marquen.blogspot.com + nowa notka u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki piesio anitowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jak ktoś tak mówi prosto z mostu, nie owija w bawełnę, nie ukrywa tego jaki jest. :)
    Podoba mi się bardzo Twój post. Myślę, że reszta również będzie taka bezpośrednia, dlatego obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie lubie małych dzieci xD
    Fajny post !
    obserwuję i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog : D
    Obserwuje ♥
    + boski piesek ;3

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.