środa, 17 kwietnia 2013

sanatorium ! ;D

eloszka , wczoraj dostalam list i jade do sanatorium ! znowu ;D  Jade do Kudowy Zdrój do Jagusi , bylam tam juz 4 razy i za kazdym byla swietna atmosfera , wiec strasznie sie ciesze ze po raz kolejny sie tam wybiore ; D wyjezdzam 5 czrwca, a wracam 2 lipca. Czyli nie bedzie mnie na rozdaniu swiadectw i spedze tydzien wakacji w Jagusi xD
wyglada ona mniejwiecej tak , tylko teraz po prawej stronie dobudowany jest basen ; D


Dzisiaj sprawdzian z wosu na ktory uczylam sie bardzoo dlugo ja na mnie a mam 2 . babka z fizyki pytala , mam 1 super -.-  Korki mi sie strasznie dluzyly , bo byla taka sliczna pogoda , a ja musialam tam siedziec. Po korkach poszlysmy z Olą na plac zabaw , zeby pogarac w pingponga , a tu lipa, nie bylo siatki , a stol byl przechylony xd To jezdzilysmy sobie na "statkach kosmicznych i na oskarze " xD Butelki tez ślicznie lataly i bylo buum ! ;D I wkoncu pogralysmy sobie w tego "pingla" ale tak jak w badmintona xD





Kilka zdjęć z tamtego roku, Drezno/Tropical :








2 komentarze:

  1. ładne zdjęcia, ale troszkę małe ^^
    obserwuje !

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.