sobota, 20 kwietnia 2013

rysunki.

siemka ; D Wczoraj na wieczor ogarnelam jeszcze akwarium , nasypalam tam soli akwarystycznej, antychlora i antyglona i teraz jak popatrze sie pod odpowiednim kątem to woda w akwa jest blekitna xD 

Dzisiaj wstalam po 11, pomoglam tacie w sklepie, duzo bylo towaru do wniesienia z auta na magazyn, posprzatalam pietro na dole , garlam w pou , bo chcialam tygrysa xD Wieczorem babcia z dziadkiem wbili na siatke , bo im sie telewizor zepsul xD pierwszy raz poogladalam calusienki mecz ;D  Brat instaluje mi nowy system do fona , na nim dluzej trzyma bateria , bo jakies 3-4 dni , a wyglad jest praktycznie taki sam ;D

Jakis czas temu przyszly mi cwieki , mam pomysl jak przerobic meska koszule , zeby wygladala tak bardziej damsko , ale musze czekac az mama bedzie miala czas i checi zeby skrocic mi w niej rekawy i wtedy zabiore sie za przerabianie ; D


Ogolnie to w poniedzialek babka z niemca ma pytac 5 wierszykow , tak napewno sie ich naucze. wgl to fajnie ze w przyszlym tygodniu idziemy do sq tylko w poniedzialek i piatek ; D  Musze isc do rossmanna i popytac czy jest cos takiego jak płukanka do włosów , to taki szampon , zeby bez farbowania wlosy sie same farbowaly na platyne xD ( nie mam pojecia jak to wytlumaczyc xD ) , musze tez skoczyc do bricko albo do zoologicznego , zapyatc sie czy nie chca moze rybek , bo mi sie namnozyly i w sumie mam ich za DUZO w akwa.


Kilka moich rysunkow xD niektore nie sa ostre , ale nie chce mi sie ich juz poprawiac xD

















14 komentarzy:

  1. Świetne :)
    +Dodajemy do obserwatorów nawzajem? :)
    www.paula-fashion.blogspot.com Nie mam wpisów ale dlatego, że chciałabym zacząć mój początek z kilkoma obserwatorami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rysunki :) Obserwuje i licze na rewanż modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rysunki :)
    Obserwujemy :)

    http://ciooccoolatoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :P Fajniuusi Blog :P Zaobserwowałam :P Licze na rewanż :))) Pozdrawiam !!! my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspirujesz, dziewczyno, i to bardzo! :D Rysunki są fantastyczne, uwielbiam takie.
    Hehe, rozmnożone rybki zawsze spoko. ^^ Też je kiedyś miałam, i to dłuugo... Ale cóż. Było, minęło.
    http://angelika-angelikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki talent! pomysłowośći kreatywność to w tych czasach cud...

    pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni rysunek jest cudowny! *.*

    anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajniutki blog :) Fajnie piszesz notki, masz fajny styl pisania po prostu ! Rysunki są ładne, ale myślę że musisz jeszcze nad nimi popracować. Najlepiej to wychodzą ci według mnie napisy, są świetne. Pozdrawiam !

    Moda-na-kolorowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. masz talent ;o

    obserwuje i licze na to samo
    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog i to ostatnie zdjecie-cudowne:)
    zapraszam do siebie :
    http://kosmiczna-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rysunki.. Naprawdę masz talent. Ja bym cię od razu posłałam na ASP.


    Obserwujemy? Jeśli tak zaobserwuj i napisz u mnie, a odwdzięczę się!

    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rysunki!!!
    Masz talent :)
    Super blog :)
    Zapraszam
    + Obserwuję, mogę liczyć na rewanż?
    http://deeelisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rysunki są świetne:) Szczególnie 6 c: Dziękuję za komentarz. Zapraszam: http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mega :P
    masz talent!
    +zapraszam do mnie! :D

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.