środa, 24 kwietnia 2013

koszulki.

siemka , wczoraj zrobilam sobie napisy na paznokciach , moczac gazete w alkoholu , a pozniej przyciskajac do pazurka , nie wyszlo to tak jak chcialam , ale nie jest najgorzej. Znowu do 3 rano pisalam z Martą , dowiedzialam sie ze w Jagusi jest nowy gosciu od cwiczen , podobno spoko jest , i ze nie ma tam juz goscia od fizyki , a on wiecznie wygladal na zjaranego xd  Dzisiaj farbowalam odrosty , czuje sie tak dziwnie jasno , zawsze mam tak po forbowaniu. Zostalo mi troche rozjasniacza, to zrobilam wlosy na rekach i plecach xD Ze sprzataniem auta nie wyszlo, bo tayo zawiozl je do wymiany opon , wiec chyba zrobie to jutro. Napislam sobie notatki na niemca , bo w poniedzialek ma byc kartkowka + notatki na korki. Mialam wyjsc z Olą wieczorem , ale mialam mokre wlosy a moja suszarka odmowila posluszenstwa , wiec zostalam w domu ;c Okocila mi sie ryba , jak narazie mam 19 mlodych , ciekawa jestem czy wszystkie przezyja ;D

Koszulek nie chcialo mi sie prasowac dlatego wygladaja , tak a nie inaczej xD 







Jutro oddam Tomkowi rybe , moze pojde sie z nim gdzies przejsc ;) Mam zamiar sorobowac zakleic/naprawic dentke od rowera xD Ciekawa jestem ile on wytrzyma jak ja go zakleje , bo przy mojej jezdzie to nawet jak naprawia to ktos kto umie to przybja mi sie dentka po 2-3 tygodniach xD Sama nie wiem jak ja to robie.

Ogolnie to znowu wpadlam na pomysl zeby zrobic sobie dziurke w uchy , a konkretniej w chrzastce. Mam juz jednego w tym miejscu , ale podobaja mi sie takie dwa male obok siebie ;D coś takiego :




11 komentarzy:

  1. Jakie piękne kolczyki *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne koszulki. :3
    I paznokcie też! ^^
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne paznokcie <3
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulki faajne, faajne. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko te koszulki :)
    Świetne paznokcie =)
    Zapraszam i Obserwuję, mogę liczyć na rewanż? :)
    http://deeelisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. różowa fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cute! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. paznokcie są supper ^^ :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.