sobota, 13 kwietnia 2013

Efekt farbowania koszuli.

Hejeczka , dodaje tu efekt farbowania koszuli , moim zdaniem wyszla dobrze jek na pierwszy raz , jest taka "chaotyczna" xD 

Od czwartku biore tabletki na ze skrzypem i pokrzywa zeby przestaly mi wypadac wlosy i juz widze poprawe , fakt nie jest ona piorunujaca , ale jest lepiej niz bylo : D Ogladalam film " Trzy metry nad niebem " jest świetny, na koncowce sie poryczalam xd 

W piatek na informatyce robilismy tabelki w html'u i 2 zajely mi 40 minut, czemu te kompy sa takie wolne ? Nie ogarniam tego po co szkola kupowala te szaft z nootebookami, skoro i tak z nich nikt nie korzysta. 
Co do w-f , to byl okropny , nie chodzi mi o same cwiczenia tylko tylko goscia ktory go prowadzi , wszystkiego sie czepial , i kazal nam odbijac pilka do siatki na ocene, moze nie wydaje sie to trudne , ale dla mnie jest , a on nie patrzy sie na to czy sie staramy , tylko na czas jaki osiagamy -.-  
Dostałam 5 z niemca , bo dobrze ulozylam zdania ;> Po sq bylam na zakupach w lumpie xd nie wiem czemu , ale duzo osob sie z tego wysmiewa , a mozna tam znalesc naprawde sliczne zeczy , i zaopatrzyc sie w ciuchy niewielkim kosztem. w kazdym razie jestem zadowolona z zakupow ;> Posprzatalam w szafach , nic nie wynosilam , a dzieki temu ze poprzestawialam troche rzeczy w srodku , mam w nich duzo wiecej miejsca :D

Dzisiaj posprzatalam pietro , bylam u babci zaniesc jej zakupy i jak zwykle probowala mi wcisnac cos do jedzenia xd brat naprawil mi Simsy i gralam chyba z 3 godziny ;D  Sprzatalam w torebkach i znalazlam ponad 20 zl i trzy ogieńki xD Zaraz ide zrobic salatke , a na wieczor juz mam sciagniety film "Drive" ;D

Jutro ide do dziadka na urodziny , moze ogarne jakies zdjecia. Musze pamietac zeby wziasc pendrive Natali.

Ogolnie to zawiesilam floga , jakos nie mam ochoty (narazie) go prowadzic , a nie bede sie do tego "zmuszac". Nie pamietam czy we wczesniejszych postach o tym pisalam , ale co do pokoju to chce tylko go pomalowac i przykleic fototapete , bo szkoda mi wydawac jakies 5 tys na nowe meble , jak te co mam  nie sa zniszczone. Trudno , najwyzej nie beda pasowac, postaram sie postawic na nich cos takiego zeby sie zgrywaly ;D Ale te plany sa dopiero na wakacje , wiec jeszcze troche musze poczekac ; D



Żeby nie bylo tu tak nudno dodam fryzurki/włosy ktore mi sie podobaja ;> 







kocham ten kolor ♥

taka długość to moje marznie i jeszcze te delikatne loczki ♥.♥


Zareklamuj swojego bloga w zakładce ;>

15 komentarzy:

  1. świetny efekt! :)

    Zapraszam, dopiero zaczynam. Dodałam komentarz i kliknęłam obserwuj, licze na rewanż♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 fryzura śliczna!! ♥

    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt :D
    I szósta fryzura <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka! Świetny post jesteś fajna i obserwuję cię.Bardzo bym sie cieszyła jakbyś ty też mnie zaobserwowała! paula-paauula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula wyszła naprawdę świetnie.
    Dziękuje za pozostawiony komentarz, oczywiście obserwujemy, czekam na Ciebie <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne włosy ,a koszula naprawdę pięknie wyszła ^^

    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt, ale nie na moj gust ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia . ! ; 3
    Jak coś to wpadaj : http://paulaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, robię design dla blogów za darmo!
    http://obullshit.blogspot.com/
    Zapraszam do zgłoszenia się. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam raz jak w TV pokazują jak można taką bluzkę zrobić, to daję na prawdę ciekawy i oryginalny efekt, a za każdym razem jakoś inaczej wygląda. *_*
    Powodzenia przy pokoju ;3
    Ładne fryzurki ;O

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chcę mieć taką długość jak na ostatnim zdjęciu *_*

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.