piątek, 19 kwietnia 2013

coś i nic.


siemka ;D wczoraj w sumie dzien fajny , na pierwszym wf poprawialam pilke siatkowa , ale nie poprawilam xD a na drugim , poszlysmy na dwor , i wf-ista kazal nam grac w badmintona a w chuj wialo , to leglysmy sie na boisku xD

wyszlam tu strasznie , ale niech juz jest xD


Przed spotkaniem do bierzmowania, bylysmy z Weru na "spacerku" , sadzić palić zalegalizować <lol2>  No spotkaniu tez wszyscy caly czas z czegos grzali xD Wieczorem napisala do mnie ziomka z ktora bede w sanatorium , ma na imie Marta , jest w moim wieku , jedzie na to samo co ja i zajebiscie sie z nia pisze ; D

Dzisiaj caly dzien jestem zmęczona i niewyspana. Napisalam sprwadzian z matmy , w nie napisalam tylko polowy jednego zadania , bo nie pamietalam wzoru , reszte zrobilam , teraz pytanie czy dobrze ? Na fizyce tez spoko , Jacek bedzie aktorem !  xdNaprawilam sobie krzeslo od biorka o.O Pisze sobie z Adusią , i znowu ciagle mysle o tych wakacjach, uda sie musi ! ;D  Trzeba jeszcze ogarnac akwarium , zeby mi sie chcialo tak jak mi sie nie chce...

4 komentarze:

  1. Supcio blog zaparszam innych na mojego http://tuchaablog.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie ! ^^

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcie! ^.^

    +zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się rozłożyłyście xdd
    Wakacje <3
    Mój dzień był.. z początku całkiem ciekawy, jednak później bardzo nieciekawie się zrobiło...

    +zapraszam - jest o tym post ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.