sobota, 6 kwietnia 2013

9 obserwatorów !

siemka ;> na początku chciałam podziękować osobą które mnie obserwują, jest was juz 9 ! Bardzo mnie to cieszy ;3

Dzisiaj rano bylam z bratem w hurtowni , mialam wielka ochote na truskawki , ale nie bylo. Zrobiłam notatki na sprawdzian z histori , kotry jest dopiero w srode , ale wole sie zaczac wczesniej uczyc , bo w poniedzialek czeka mnie sprawdzian z niemca , a wtorek katrkowka z matmy + słówka na korki z anglika.
wlałam do akwarium antychlora i wkoncu woda jest przejrzysta ;> Posegregowalam muzyke na kompie , najpierw wywalilam wszystko do jednego folderu a pozniej porozdzielalam kategoriami zeby latwiej bylo mi cokolwiek znalesc ;> Brat probowal mi wytlumaczyc matme, ale po 20 minutach muzgi nam sie przegrzaly xD i dalej nic nie umiem xD Zaczełam ściągać Simsy , nawet nie wiem czy bede w to grac , ale ściągam xD 

Myslalam tez zeby zmienic troche styl bloga i pisac tu bardziej ogolnie , a nie o tym co robie, czyli o niczym xP Mam juz nawet pomysl na temat , tylko musze ogarnac jeszcze do tego jakies zdjeci albo obrazki i zaczne dzialac :>











8 komentarzy:

  1. Może pisz od czasu do czasu posty tematyczne. ; )
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :P
    Fajne zdjecia;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Początki prowadzenia bloga zawsze są trudniejsze, ale później już jest z górki. Trzeba tylko wbić się w rytm. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne inspiracje *_*
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i gratulacje obserwacji ;**
    Oczywiście się dołączam ;**

    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie tu u Ciebie ;)
    zapraszam do mnie: jogdanowjasim.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.