poniedziałek, 15 kwietnia 2013

73 dni do wakacji.

siemka , dzisiaj rano poszlam na chwilke do Weru , szlysmy "okrezna " droga do sq , Mario i Andrzej zawsze spoko xD ogonie to znowu obtarly mnie trampki , ktore mam juz rok i za kazdym razem jak je zakladam jest to samo - pojda w piec ;D Babka z matmy mowila ze te figury co zrobilam to sa za proste i za nie oceny nie dostane. Po sq do babci na obiad , siedzialam tam chyba do 17 , pozniej do domu ogarnelam sie , robilam e-mail na korki, skaplam sie ze juz za 73 dni wakacje a nie liczac wolnego to jakies 50 ;D  Zaczełam robic skaplikowana figure na matme , musze jeszcze dzisiaj ogarnac slowka na korki na srode , bo  nie lubie sie uczyc wszystkiego na ostatni dzien. Co do jutra to poprosze mame zeby mnie zwolnila z wf , chce sie pouczyc na wos ! o.O a pozatym nie mam zamiaru uzerac sie  z wychowawca..

Wczoraj bylam u babci , pogralam troche w Simsy , a tak to caly czas albo lazilam z Natalia i psem po okolicy , albo siedzialysmy na ogrodku xD 

Troche obrazkow z neta paznokci ktore mi sie podobaja , tak zeby nie bylo nudno xD 













5 komentarzy:

  1. Hejka masz super bloga! obserwuję i liczę ,ze się odwdzięczysz! http://tuchaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te z motywami etnicznymi są śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. noo, jeeeszcze 73 dni. :) ;*
    dziękuję za obserwacje .:P
    mam nadzieję że będziesz wchodzić czesciej ;*!
    oxox.wandzik

    również obserwuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. już nie mogę sie doczekać wakcji ;p
    +oczywiscie obserwuje ;3
    arica-sb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 73 do wakacji!? losie jak ten czas leci :D
    śliczne inspiracje :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.