czwartek, 11 kwietnia 2013

3 lekcje zawsze spoko.

siemka , dzisiaj na 9 , i tylko 3 lekcje , na angielskim wszyscy robili zadanie na chemie , a pan Aruś cos na tablicy pisal xD dostalam 4 za rozprawke z polskiego. Po sq lazilam z Olą po miescie , chce sobie kupic jakies trampki i czarne koturny na wiosne ;> a puki co kupialam maskare ;D

Ogolnie przez kilka ostatnich mialam maly zapieprz w sq , w poniedzialek sprawdzian z niemca , poszedl mi w miare dobrze , we wtorek kartkowka z matmy ,dostalam  3 , a w srode sprawdzian z histy i cos czuje ze bede miala 2 -.- 

Wczoraj wzielam sie za farbowanie koszuli , mialam taka jasno dzinsowa ,ale byla miejscami przebarwiona to pozwiazywalam ja gumkami recepturkami i jestem zdziwiona bo wyszla nawet ladnie ;> tylko boje sie ze te wzorki moga mnie poszerzyc , ale zobaczymy , puki co to musze ja rzucic do prania bo wali octem xD

Ostatnio codzinnie pisze sobie z Agnieszką i Alexem i tez wyslali papiery do sanatorium do Jagusi , fajnie by bylo jakbysmy sie razem spotkali ;D tym bardziej ze dobrze sie z nimi dogaduje.

Ściagnelam sobie The Sims 3 , ale nie umiem ich wlaczy , bo wyskakuja jakies bledy , ale brat mi to na weekend naprawi ;D Pobralam tez Far Cry'a , podobno fajna gierka , ale jeszcze nie mialam okazji zeby w nia pograc , narazie wiem tylko ze ma zajebista grafike jak na gre ; D

Musze ogarnac komputer , bo powoli brakuje mi miejsce na dysku C , a wiec biore sie do roboty xD


 nie jest ostre , ale je lubie 


6 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm zazdroszczę takich krótkich lekcji <3
    a co do koszuli to wstaw zdjęcia przeróbki na bloga *_*

    grałam kiedyś w simsy, ale były baaaardzo czasochłonne i musiałam się "odzywczaić" haha

    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy ja grałam w simsy ? :) Już dawno ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.