środa, 3 kwietnia 2013

3 kwiecień

siemka ;) dzisiaj do sq na 9 , lekcje minely baardzo szybko jak na środe , babka z fizyki nie pytala , ale i tak  mam 5 z zadania ;> Oliwia i Angelika to zboczuchy ! nie wiem co je opentalo ale macaja wszystkich po cyckach xD  Po sq poszlam z mama nad biedronke , wybralam sobie kilka sweterkow , 3 paski do spodni , 3 pary spodni i takie slodkie rozowe japonki w biale kropki ;P Mialam jeszcze wpasc do Miodowej , ale nie bylo juz czasu bo mialam isc na korki , tym razem bylam sama , bo kuzynke zasypalo na tym zadupiu xD Rodzice kupili maszynke do hotdogow do sklepu , pomagalam im to poskrecac i pomyc . wieczorem jeszcze do dziadka na imieniny i dzien sie skonczyl xD 

Ostatnio dzieje mi sie cos ze skora na glowie , miejscami schodzi  skora , strasznie wypadaja wlosy i powiekszyly mi sie takie chrosty , ktore mialam od dzicka przez alergie na nabial. Mama mowi ze to od tego ze moglam zmarznac i to dlatego , ale nie wydaje mi sie zeby tak bylo. W kazdym razie chce sie jak najszybciej tego cholerstwa pozbyc ! 


8 komentarzy:

  1. Fajny blog ! Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania desing bloga modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Maszynka do hotdogów <33 Zrób mi hot-doga! xD Chce hot-doga *^* xddd

    Na głowie powiadasz.. a bylas u lekarza? ;oo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha xD okey , już Ci robię ;>
      jeszcze nie , liczę na to że to przejdzie ;D

      Usuń
  3. Ale Ci zazdroszczę Maszynki . ; D
    Kocham Hot-Dogi.; D
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie przygarnełabym maszynke do hot-dogow :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję również ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chce hot-dog
    fajny post
    bodyy-rockk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.