wtorek, 23 kwietnia 2013

3 dni wolnego.

siemka, wczoraj po szkole bylam w Rossmannie chyba 15 minut szykalam szamponu z plukanka , ale znalazlam ;> Narazie nie mialam jeszcze okazji jej uzyc , ale ma sliczny zapach ; D


Bylam tez w zoologicznym , gosciu nie chcial mlodych rybek , ale juz zalatwilam ze Tomek wezmie odemnie ta samice co sie juz 3 raz koci , zeby nie bylo tych mlodych jeszcze wiecej , a co do tych mlodych to musze jeszcze ludzi popytac. Pofarbowalam 4 koszulki , chyba bede musiala prac je recznie , bo strasznie puszczaja kolor, no trudno. Przynajmniej efekty mi sie podobaja ;> Babka z korkow coraz bardziej mnie denerwuje , robimy 2 krótkie zadania przez cala godzine , gada caly czas o tym ze wychodzi za maz i ja nowe buty obcieraja i siedzimy tam 15 minut dluzej , bo oczywiscie musi nam zadac zadanie i powiedziec czego mamy sie nauczyc , bo wczesniej nie bylo czasu , yhmm.. napewno. Ale zostaly mi  jeszcze tylko 3 lekcje u niej , a po wakacjach zmieniam babke.

Dzisiaj moglam sie wyspac, mamy wolne bo 3 gimnazjum pisze egzaminy ;D Porozwieszalam koszulki , bo cala noc moczyly sie w occie , zapaczkowalam ziemniaki na sklep , zrobilam 3 bransoletki. Wypralam adidasy i trampki, teraz sa czyste i nie smierdza xD ale rozwalilam sznurowki od adidasow , znaczy w sumie to nie ja tylko pralka ;p Wiekszosc dnia spedzilam przed tv , mialam wielka ochote pojezdzic na rowerze , bo jest taka cudowna pogoda , ale niestety mam przebity rower i musze poczekac do soboty az brat przyjedzie i mi go naprawi. 

Jutro farbuje odrosty , mam juz tluste wlosy, a nie moge ich umyc , bo niechce zeby sie az tak zniszczyly. Moze wkoncu wyprobuje ten szampon ;> Posprzatam samochod , jest tam pelno moich wlosow , siersci od psa i wgl. jest tam syf ;P 

























18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia.
    I tak jak się spodziewałam - bezpośrednie posty. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoczko :D


    zapraszam do mnie
    blogbelieveinyourself.blogspot.com

    PS: Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  4. doskonałe, perfekcyjne fotki:)
    pełen profesjonalizm:)
    aż miło popatrzeć:)

    platyna?:)
    to Twój kolor?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak platyna ; D czy to moj kolor ? nie wiem o co dolkadnie pytasz , ale naturalnie mam bardzo ciemny blond , tleniony na jasny. A teraz chce sprobowac czegos "nowego", ale dalej zostac przy jasnych kolorach ;D zobaczymy jak sie przyjmie ;>

      Usuń
  5. zdjęcia naprawdę ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjecia, takie profesjonalne, pokazesz te przefarbowane koszulki ??/ jestem ciekawa efektu jaki uzyskalas ;3
    Framlii.blogspot.com
    Dopiero zaczynam wiec jak chcesz/mozesz skomentuj sprawi mi to ogromna radosc.!!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dziś Twój humorek? Bo ja jestem tak zła, przed chwilą przez przypadek skasowałam sobie 90 komentarzy na blogu...chyba tez Twój :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój nawet ok ;D ojej , to współczuję ;c

      Usuń
  8. zdjecia sa genialne ! obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba korzystać z wolnego a co :D
    zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, śliczne zdjęcia :)
    +ja już obserwuje ;3
    +zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj ;>
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia
    obserwuje i licze na to samo
    pozdrwaiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia;)
    Masz świetnego bloga i będę tu wpadać częściej;)
    Oczywiście obserwuję i liczę na rewanż;)

    http://asiaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejciu jaki super blog *.* <3
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.