wtorek, 2 kwietnia 2013

2 kwiecień


siemka ;> dzisiaj spalam do 10, zjadlam sniadanie i znowu poszlam spac na 2 godziny xDObrobilam ponad 200 zdjec. Reszte dnia pisalam caly czas z Adą , Czarną , Sarą , Beatką i Darią , zboczuchy moje ♥ Zamowilam barwniki do tkanin sobie , Marcie i Weru ;> odrobilam lekcje , babka z fizyki ma mnie pytac , zastanawialam sie czy nie zwiac , ale to sie jeszcze zobaczy. Przed chwila sie umylam , nakremowalam , musze jeszcze ogarnac slowka na jutrzejsze korki. 
Jutro wracamy do szarej rzeczywistosci , a mianowicie konczy nam sie wolne , ale to tylko 3 dni , damy rade ;> mam na 9 , po sq mozliwe ze wyskocze na miasto ogarnac jakies ciuchy ;D
Wgl . skaplam sie ze juz za 3 miesiace mamy wakacje , czyli minely ponad 3 miesiace od mojego pobytu w sanatorium , strasznie szybko to minelo. Mam nadzieje ze kolejne dni mina rownie szybko i ponownie spotkam sie z kilkoma zajebistymi osobkami ♥




troche zdjec ze wczoraj : 



 Luna :




Tofik :






















Inne :










+ ZAREKLAMUJ SWOJEGO BLOGA W ZAKŁADCE ;D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.