poniedziałek, 1 kwietnia 2013

1 kwiecień

hejka ;> dzisiaj, standardowo jak na świeta , rano do kosciola. Po kosciele pojechalismy do Natali, szybki obiad i zaraz zwinelysmy na dwor ;> w sumie to mialysmy robic sobie zdjecia , ale snieg byl sinlniejszy od nas i zaczelysmy sie w nim tarzac xD Rozbieglam sie , bo chcialam przeskoczyc zaspe i fakt , przeskoczylam , ale wyladowalam z drugiej strony z glowa pod sniegiem xD Potem rzucanie sie sniezkami , w sumie to przyszlysmy do domu , bo bylo mokro :P Za jakis czas wyszlysmy znowu , to porobilam zdjecia psom , glownie w locie xD Dodam je jutro , bo narazie nie chce mi sie ich obrabiac ;P
Podsumowujac swieta to byly fajne , milo spedzilam je z rodzina i przedewszystkim sie nie nudzilam. Masakrycznie sie objadlam jak to zwykle bywa w swieta. Zarobilam 170 zł, jeszcze 6 stowek i moge myslec o kupieniu nowych mebli xD 
Jutro bedzie trzeba ogarnac troszke lekcje , zamowie barwniki do ubran , a wiec mam wieelkiee plany xD
Ide sie polozyc , bo jakos mnie tak oczy szczypają xD 

5 komentarzy:

  1. Hmm.. ;o Nieźle - całe 170 zł *-* Gratulacje xd
    Też bym chciała nowe meble T-T Ale na razie zbieram na tableta.. a potem planuję się (prawdopodobnie) przenieść do pokoju brata - jest zaraz obok mojego, ale jest dwa razy większy *_* On się będzie chyba wyprowadzać na niższe piętro w naszym domu, więc jakos to sobie ulożę *^*

    tt-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia z przeprowadzką ;>

      Usuń
  2. Ja też bym chciała nowe meble , już nawet wiem jakie... : 3
    Zaobserwujesz mojego bloga ? : )
    Jak Ty dodasz też tą aplikację to Ciebie dodam do obserwowanych. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaobserwowałabym , ale nie masz tej aplikacji. : /

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.