piątek, 1 marca 2013

1 marzec

siemka ;p dzisiaj spalam do 10 , posprzatalam pokoj , korytarz i łazienke , porobilam kilka zdjec , reszte dnia ogladalam dlaczego ja , sad rodzinny i rodzine zastepcza , kolo 17 przyjechal brat i przywiozl playsteisyn (nie mam pojecia jak to sie pisze xD) gralismy w jakies takie cos w stylu Tekena, rodzice przywiezli mi takie cukierki ze w srodku maja rum , potem kokos i oblane sa czekolada , mniam ♥ Ogladalam sobie Transformersow przez gg z Adą , haha genialne to jest ;p brat jutro zwija na narty, i bd musiala sobie sama rzeczy zamowic , w sumie jeszcze nigdy nic sama nie zamawaialam , ale dam rade ;D Ja z rodzicami ide na urodziny do wujka i cioci , szkoda ze nie robia ich w domu tylko w jakiejs restauracji , Paweł mnie prosił zebym wziela alkochinczyka , to przynajmniej bedziemy mieli co robic ;d muszed tez posciagac jakies gry na komorke xd  ide spilowac paznokcia bo mnie denerwuje ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.